Kender det godt lidt selv. Sidst jeg løb var for ca. 2 år siden. Her skulle der bare ske noget og helst i en fart. Gik rimelig hurtig med at komme op på de 5 km, men kunne heller ikke rigtig mere. Så en vinteraften efter en lang dag var jeg ude og løbe og syntes egentlig det gik meget godt efter de ca. 2,5 km. Ruten er 12 km lang og jeg havde et punkt hvor jeg altid vendte. Den aften valgte jeg så at fortsætte
, hvilket resulterede i at jeg efter ca. 6 km fik en nivende smerte i det ene knæ
. Klokken var ved at være mange og frostgrader, så knæ blev knæ og jeg fortsatte stædigt. Resultatet blev fuldstændig smadrede de næste ca. 14 dage = ingen løb. flot
Det er målet engang at kunne tage den en gang om ugen eller en kortere tur. Lært af lektien starter jeg blødt ud også med gåturene. Det hedder dog 3 min løb 1 min gang osv. Det går fint. Prøver også at komme op og styrketræne igen, men det er to forskellige ting som er en fornøjelse på hver sin måde når man først er kommet forbi de første 3 mdr.