@ Thomas m.fl.
Det er desværre det der sker når det hele bliver alt for DASU aktigt, folk gider ikke køre samme type race, som de lige så godt kan køre på Striben og andre ulovlige samlingsteder, og slet ikke når de ikke kan få rigtig tidtagning og pludselig skal køre med hjelm og andre filurligheder - uanset at det med hjelmen efterhånden er blevet helt naturligt herovre på den anden side af bæltet.
Mit råd til dig og alle andre som har været involveret - lad være med at kaste håndklædet i ringen - der er masser af potentiale for at afvikle lovligt og sikkert streetrace på Sjælland og KOA arrangementerne har jo tidligere været store succes'er målt på deltagere og publikumer.
Drop alt om etablering af baner foreløbig, jeg tror energien er bedre brugt på at skaffe opmærksomhed og opbakning til lovligt streetrace. Fabritius og jeg tidligere overvejet muligheden for at køre på KTI i Roskilde eller en flyveplads centralt på Sjælland, men det er jo lidt svært at sidde i Jylland at gøre sig klog på Ø'en og dens muligheder
Gutterne og gutterinderne i Skive har også været gennem hele møllen og efter ca. 3/4 år er de nu klar med 402 meter race på Skive lufthavn lørdag den 23. september - arrangeret på helt selvstændigt klubinitiativ uden indblanding fra DASU og andre "forstyrende" elementer
Hvis ikke du nu helt har tabt modet så er både Streetracing.dk og Racetiming.dk klar til at bakke op om dit og andres tiltag.
Hartvig