Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 dec 2024, 20:50

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
ja JEG kommer. så er i advaret.

Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fr.sund/Nordsjælland
jamen så bliver jeg da ogaå nød til at kigge forbi :tooth:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
Flot at se den store interesse for lovligt gadeløb i går. ( lørdag )

ca. 5 alm. gadebiler tilmeldt... hvad i H lavede folk??

Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
Det er 201 meter... Det er der ikke så mange der gider... Men var det ellers godt? Kørte efter en halv time pga. regn vejret...

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: køge
Flot at se den store interesse for lovligt gadeløb i går. ( lørdag )

ca. 10 alm. gadebiler tilmeldt... hvad i H lavede folk??

og kom nu ikke og sig det var dyrt eller besværligt eller nået man skulle bare komme med hjælm og ragi

aldrig er jeg blevet mere skuffet over nogle

men folk kan godt komme på striben er i så liderlige efter at bliver jagtet rundt vær aften eller hvad fanden sker der ??

skal vi stoppe her eller skal vi arbejde vidre for og få den laterlige bane

i vil åbentbart kun kører ulovligt race så det jo ligemeget med en bane

jeg er fanme skuffet 3 ugers arbejde til laterlige 10 biler + afrikaner men de kom da så også i en bæn flok

og ja vi stoppede lige 50 min og kørte igen uden bøvl

ps mange tak til dem der kom og kørte og tilykke til tøffe

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
@ Thomas m.fl.

Det er desværre det der sker når det hele bliver alt for DASU aktigt, folk gider ikke køre samme type race, som de lige så godt kan køre på Striben og andre ulovlige samlingsteder, og slet ikke når de ikke kan få rigtig tidtagning og pludselig skal køre med hjelm og andre filurligheder - uanset at det med hjelmen efterhånden er blevet helt naturligt herovre på den anden side af bæltet.

Mit råd til dig og alle andre som har været involveret - lad være med at kaste håndklædet i ringen - der er masser af potentiale for at afvikle lovligt og sikkert streetrace på Sjælland og KOA arrangementerne har jo tidligere været store succes'er målt på deltagere og publikumer.

Drop alt om etablering af baner foreløbig, jeg tror energien er bedre brugt på at skaffe opmærksomhed og opbakning til lovligt streetrace. Fabritius og jeg tidligere overvejet muligheden for at køre på KTI i Roskilde eller en flyveplads centralt på Sjælland, men det er jo lidt svært at sidde i Jylland at gøre sig klog på Ø'en og dens muligheder :D

Gutterne og gutterinderne i Skive har også været gennem hele møllen og efter ca. 3/4 år er de nu klar med 402 meter race på Skive lufthavn lørdag den 23. september - arrangeret på helt selvstændigt klubinitiativ uden indblanding fra DASU og andre "forstyrende" elementer :wink:

Hvis ikke du nu helt har tabt modet så er både Streetracing.dk og Racetiming.dk klar til at bakke op om dit og andres tiltag.

Hartvig

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
det kan ikke være pga længden folk ikke dukker op, der køres også kun 201 m. hernede på lolland, og der er da et nooget større tilmelding.

måske har vejret haft indflydelse'? ved dog ikke hvordan det har været deroppe da jeg var forhindret.

den med hjelm har jeg hørt før, og det er sq den svageste undskyldning jeg nogensinde har hørt...

det eneste nadet jeg kan få øjne på er at der ikke var nogen klasseopdeling, men jeg tror nu heller ikke det kan være grunden..

www.slavteren.tk

Titel:
Senior Medlem

Hej drenge, jeg er ret sikker på at der er massere der har lyst til at køre. jeg tror mere at det er fordi at der ikke er nok der får det afvide. Jeg fandt tilfældigvis ud af at det var der, da mig og en ven besluttede os for lige atkørte ud på striben og se om der var mennesker idag, det var der så ikke. så kørte vi lidt rundt og så hvor bilerne kørte hen. og fandt så ud til jer. hvis jeg havde vidst at der var lovligt ræs var jeg kørt derud i min egen og ik min fars(for ikke at blive stoppet). Men jeg syntes virkeligt at det er et overfedt initiativ, og at i skal blive ved. hvis jeg ved når det kommer næste gang og jeg kan, så skal jeg nok komme :)

Mvh. Jon

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Jon - jeg er ret sikker på at du rammer spot on på den faktor som løfter op til 80% af succesen ved lovlige streetrace arrangementer.

Det er netop den del af kagen som f.eks. PKJ og Streetracing.dk har været rigtige dygtige til og som har sikret at deres arrangementer altid har været velbesøgte.

Men det er også en af de trælse og tidkrævende opgaver som kræver at der er nogle ildsjæle som kan tage sig af markedsføring.

Selv er jeg meget spændt på arrangementet på Skive Flyveplads den 23/9 her er det de lokale kræfter fra Streetracing-Skive som skal prøve kræfter med opgaven som arrangør af lovligt streetrace.

Jeg håber da at Søren m.fl. dukker op :wink:

Hartvig

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Hartvig skrev:
Jon - jeg er ret sikker på at du rammer spot on
Hartvig

så vil jeg sige at jeg tror ikke jon han kigger på nettet eller læser dagsposten

det var skrevet med fint indlæg i 2 aviser (uden nedgørende skribent bemærkninger de har endda sagt at hvis der blev taget nogle flotte billeder ville de gerne trykke dem med en fin artikel til) og jeg har da set det flere steder på nettet bl.a. her samt at det har været sendt rundt til striben folket så jeg mener ikke det har været dårlig eller mangelfuldt orientering der kan have gjort det...

husk på der ikke er et kæmpe budget til at markedsføre køgeracet med... jeg mener at de har gjort det godt uden at bruge mange penge på det (hvilket til sidst ender med at skulle betales af publikum samt kører... og det skulle jo gerne være billigst muligt...)

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time