Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 dec 2024, 23:50

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 17 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ikast, verdens navle
Morten VJ skrev:
Jeg låser hvad jeg vil :D

det er squ for latterlig en kommentar.....

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
DorkVonWaterfall skrev:
Morten VJ skrev:
Jeg låser hvad jeg vil :D

det er squ for latterlig en kommentar.....

Du er vel ikke journalist :?:
Ja det er en latterlig kommentar, når man baberer resten af indlægget væk.
Så kan man jo få alting til at stemme til ens egen sindsstemning.

MVH

Morten

http://www.volvo200klub.dk/index.html

Titel:
Senior Medlem

Johan O R skrev:
Man kan ikke brokke sig over at moderatoren har overholdt et reglemant, hvis ikke han havde låst tråden var der sikkert mange flere der ville brokke sig over han ikke gør sit arbejde..

Så brok dig hellere over at reglerne skulle laves om, hvis du ikke syntes de gode nok...

MVH
Johan O R

det var sådan set også det jeg gjorde !

synes den ny retingslinie er fuld stænding over drevet - fx tråde bliver låst hvis de kører afsporet fra det oprindelige indlæg... Ja og hva så ?? så længe tråden er aktiv og ham der har oprettet det ikke har noget i mod det.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Brønshøj/Husum
Min personlige holdning er, at der hvor diskussionerne går på numsen er når nye skribenter ramler sammen med andre holdninger fra "tordenskjolds soldater" på powerpage. Set udefra, som jeg forsøger at gøre det, ser jeg at hvis en skribent ikke er 100% nøjagtig i formuleringerne, er tendensen at man får et ret kontant svar tilbage - og det synes jeg ikke uvidenhed fortjener. Jeg synes også at spore en tendens til at hagle personer, hvis sproglige færdigheder mangler, ned så snart de forsøger sig på forumet. Det giver en kedelig fornemmelse af at man ikke er velkommen i rækken af soldater.

Når det så er sagt, mener jeg at man altid skal undersøge tingene via søgninger, f.eks. på google eller i forumets udmærkede søgefunktion, for at undgå de samme ti spørgsmål bliver stillet igen og igen.

Med dette forsøger jeg at sige, at jeg forstår typerne der har skrevet rigtig mange svar - og ofte de samme igen og igen - men også den type person der måske mangler skriftlige færdigheder.

Så ro på drenge. Hvis vi alle tænker os om en ekstra gang inden vi trykker "udfør" er jeg sikker på vi slipper uden om låste, slettede og modererede tråde.

God weekend..

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
ja jeg er også for de nye regler men en lille tilføjelse ville nok være at skrive en begrundelse og hvad der kan gøres inden man lukker et post.. men self hvis det er den samme kødhat der har skrevet det samme ævl de sidste 3 post så er det helt i orden med mig at være kontant og lukket den post..

Titel:
Mester Medlem

duckstardeluxe skrev:
Min personlige holdning er, at der hvor diskussionerne går på numsen er når nye skribenter ramler sammen med andre holdninger fra "tordenskjolds soldater" på powerpage. Set udefra, som jeg forsøger at gøre det, ser jeg at hvis en skribent ikke er 100% nøjagtig i formuleringerne, er tendensen at man får et ret kontant svar tilbage - og det synes jeg ikke uvidenhed fortjener. Jeg synes også at spore en tendens til at hagle personer, hvis sproglige færdigheder mangler, ned så snart de forsøger sig på forumet. Det giver en kedelig fornemmelse af at man ikke er velkommen i rækken af soldater.

Ja... Det er helt rigtigt. Sådan ser jeg det også tit!

Men giv endelig jeres mening til kende på godt og ondt i den nye tråd som er lavet for det samme. I risikere jo at få låst tråden hvis i bevæger jer for langt væk fra "låst sprg". hehe... Naaa... Så galt går det nok ikke :D En lille smule humor som jeg mener der stadig skal være plads til.

V/h Chr

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
Denne tråd bliver låst med følgende begrundelse.
Det er synt at der er flere tråde der omhandler samme emne, men den ander tråd er mere bred, og omhandler ikke kun om hvorvidt man låser tråed eller ej.
Klager modtages via pb.
http://powerpage.gjelsoe.dk/viewtopic.php?t=15461

Og det er ikke for at begrænse debatten, men det er mere overskueligt at der kun er en tråd der omhandler emnet.

Og jeg er ked af hvis jeg har trådt nogen over fødderne, men da det er et vigtigt emne syntes jeg at en tråd er mere passende.

MVH

Morten

http://www.volvo200klub.dk/index.html

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 17 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time