Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 dec 2024, 23:25

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

hvad bliver det næste? log ind og kun den rigtige højskole mening? eller slet ingen FRI DEBAT? bliver der aldersbegrænsning..... eller ???? MVH. søren PS sidder sommetider på lokum medens jeg skriver her. vil det fremover være et problem?

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Transitfar skrev:
Jeg bliver ikke fornærmet, hvis nogen fx kalder mig for bøsse pga min smarte frisure, som forl jo bare i bund og grund er misundelig over.... :lol:

Garn når det er bedst :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
Næhh dog censur, det er jo ærgeligt at censur i netop dette debatemne kan forgå, det er jo det som det hele mere eller mindre handler om.

Mazda-style.dk har også indført censur(slette) alle indlæg om de famøse tegninger. Det er sgu sørgeligt at indrømme men jeg tror sgu at muhammedanerne er ved at vinde denne lille krise...

Titel:
Mester Medlem

Wanker skrev:
Næhh dog censur, det er jo ærgeligt at censur i netop dette debatemne kan forgå, det er jo det som det hele mere eller mindre handler om.

Mazda-style.dk har også indført censur(slette) alle indlæg om de famøse tegninger. Det er sgu sørgeligt at indrømme men jeg tror sgu at muhammedanerne er ved at vinde denne lille krise...

Mener man at ytringsfriheden har lidt et knæk? Måske ikke ved lov(endnu), men blandt offentlige medier?

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
Nej ikke helt. Heldigvis.
Dog mener jeg at netop i dette debatemne, og alle andre emner for den sags skyld, er det sgu en falliterklæring i Kurt Thorsen størrelse at censurere den frie debat.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
personligt er jeg også selv imod censuren men det er ud fra et syn om at et link ikke springer i hovedet på en som et billede på en side gør argo kan billederne ikke kobles sammen med pp...

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
censur her eller i hvilket som helst andet medie er endnu en sejer til de som udnytter denne efterhånden dybt absurde situation !!!
Det tager jeg absolut afstand fra !!

måske burde alle dem som mener det samme tilføje linket i deres signatur........

SLOW EYES WILL KILL YOU

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde
I guder

Nu kan man fanme ikke engang være på powerpage uden at skulle høre om det crap. Som om man ikke hører nok om det fra alle andre medier 24-7.

Hvor fanden hører denne "krise" hjemme på powerpage? Jeg er sikker på der er MASSER af andre muligheder for at diskutere det til DØDE andre steder.

Er jeg læigeglad?? Bestemt ikke... Men at snakke om det i en UEEEEENDELIGHED og kalde hinanden navne??!?

Baaahhh.. det var jo bare min egen fejl.... Jeg behøvede jo ikke engang læse dette emne aligevel....

Fri debat er godt, men jeg kommer nu ind på powerpage for at lære og høre nyt om motor og lign.... Jeg er måske en af de få?

Tag det som i vil....

FP-DE 1,8 16v

"I need your boots, your hat and your Unicycle!"

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Gummispoiler skrev:
I guder

Nu kan man fanme ikke engang være på powerpage uden at skulle høre om det crap. Som om man ikke hører nok om det fra alle andre medier 24-7.

Hvor fanden hører denne "krise" hjemme på powerpage? Jeg er sikker på der er MASSER af andre muligheder for at diskutere det til DØDE andre steder.

Er jeg læigeglad?? Bestemt ikke... Men at snakke om det i en UEEEEENDELIGHED og kalde hinanden navne??!?

Baaahhh.. det var jo bare min egen fejl.... Jeg behøvede jo ikke engang læse dette emne aligevel....

Fri debat er godt, men jeg kommer nu ind på powerpage for at lære og høre nyt om motor og lign.... Jeg er måske en af de få?

Tag det som i vil....

Ja der var jo ingen der tvang dig til at læse emnet........

ja og undskyld at vi er nogle herinde som faktisk har andre interesser end motoriserede ting.

SLOW EYES WILL KILL YOU

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde
Der er vist ingen grund til at trække dette i lang drag.
Det jeg bare vil sige er, at hvis PowerPage's ejer vælger at fjerne noget marteriale som han mener ikke hører hjemme der, så kan jeg ikke forstå man pisker en stemning op, når der er rig mulighed for at diskutere emnet andre steder. Personligt er jeg ved at være træt af at høre og snakke om de samme ting igen og igen.

Hvis du ikke kan se det fra Jacobs synspunkt, så er det jo ærgeligt. Jeg kan godt forstå handlingen.

Når det er sagt, vil jeg da gerne sige undskyld for selv at ha bidraget til dårlig stemning her på powerpage med forgående indlæg. En stemning som jeg ikke syntes hører hjemme her.

Håber der bliver lagt en dæmpning på sagen herinde lige så hurtigt som jeg håber det sker i den store sammenhæng.

Go' Nat og sov godt....

FP-DE 1,8 16v

"I need your boots, your hat and your Unicycle!"

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time