jeg er ateist, kan jeg så få lov at lege sweiz i det her "korstog"?
Jeg tror desværre også at den sag her gir en del - skal vi kalde det tvivlene racister - det sidste skub mod kanten... at boykotte de danske islamister rammer jo de helt forkerte mennesker... så hellere som der er skrevet højere oppe klippe al hjælpen derned til indtil de kommer til besindelse, men rammer det de rigtige mennesker? er der overhovedet nogle der har en ide til hvordan man rammer de rigtige mennesker og ikke uskyldige?
bortset fra fogh ser det da ud til at regeringen for en gangs skyld har handlet nogenlunde fornuftigt, bare sjovt at fogh "pludselig" gerne vil udtale sig efter at bush har udtalt sig...
i mine øjne er problemet de landsforædddere og danske imamer der har blæst det her op på et nivou hvor det slet ikke hører hjemme. især formanden for en dansk islamisk forening der tidligere på aftenen påstod at han var taget derned for at løse situationen, og så samtidig udtaler på de arabiske tv-stationer at danskerne har tænkt sig at brænde koraner af og boykotte arabiske varer. det er sq DEM der skal rammes, og ikke de fattige muslimer der hverken ved bedre eller har noget valg... en passende straf må være en ENKELT billet med frit valg af destination ned til de islam stater de åbenbart er så vilde med.
ps, jeg har ikke ondt af arla... de har sendt 800 medarbejdere hjem dernede, ikke fyret dem, men fyret 100 medarbejdere i danmark... det lugter sq mere af en undskyldning for nedskæringer hvor de har fundet en syndebuk... lad os nu se hvor mange der blir ansat igen, og hvor mange ekstra ansatte der kommer andre steder i hverden. arla står i hvertfald tæt op ad en personlig boykot fra mig af...