Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 dec 2024, 17:39

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 134 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Moderator

GT FOUR skrev:
Nå ja, her er lige lidt mere ..... http://www.siad.dk/artikler.htm#slaveriventerjer

GT FOUR; bør vi ikke holde disse ekstremistiske links ude af powerpage?

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
OK hvem kan blive sur over det her. :lol:
http://www.thebricktestament.com/

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Malmö
"Krig er for tåber"

Kan ikke lige huske hvem der har sagt det, men han har ret...
IMO skal vi inogrere den boycut dernede...
Kan i ikke selv huske da i var små børn.. Hvis man var ligeglad, med den der drillede, så gik det ud over en anden..
Det er et spørgsmål om tid, så er det glemt...
Der findes altså også muslimer herhjemme, som ikke vil ha fundamentalistiske holdninger. Se bare Nasser Khadar, han har startet noget foreningsværk som ikke går ind for fundamentalistisk prædieken..
De fleste danskere, er gode til at komme med raserianfald over ting og sager, men efter at tænkt sig lidt om, fare vi ikke frem, men finder en anden løsning på problemet. Ment på den måde at vi ikke skal synke ned på deres niveau og iføre os hvide poncho'er med et rødt kors.

Desuden, så har den første skribent i GT FOUR's link vidst ikke læst på sin religions historie..(Læs lidt omkring Abraham og med hvem han fik sine børn) Så ham ville jeg ikke tage særligt alvorligt, da men skulle tro det er noget han har skrevet for at spille smart.
Jeg må indrømme jeg har 2 nationaliteter, den ene dansk, den anden er sydeuropæisk. Der med ser jeg også kulturene fra en anden synsvinkel(protestantisk/katolsk).

Pointen er, lad bare dem hade dig, at du ikke hader tilbage hæver dig selv til et andet mentalt plan, som ikke er på bønneprutter stadie.

PS: Var i kirke i går, og bad til gud om at nedsætte prisen på kugleleje turbo'er, indsprøjtningsdyser og andet godt til det automobilelskende folk.

For konge og fædreland, mvh Martin

"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."

- Mikhail Timofeevich Kalashnikov

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Pointen er, lad bare dem hade dig, at du ikke hader tilbage hæver dig selv til et andet mentalt plan, som ikke er på bønneprutter stadie.

Ja det er sådan set en fin, ædel og meget pædagogisk tanke som langt de fleste nok er enige i.........men problemet med muslimske fundamentalister er bare at de ikke nøjes med at hade på et mentalt og for den sags skyld verbalt plan, nej de skal absolut ha deres tro følgesvend TERROR med ind i billedet for at klare sig !!!! Vi har HELDIGVIS været skånet for rigtige terror anreb heri landet indtil nu, men som situationen er lige nu så er det såmænd også et vidunder.

Vi er både engageret i Afganistan og Irak og er Usa/Storbritaniens tro følgesvend mod alverdens terrororganisationer, ovenikøbet bruger vi så vores YTRINGSFRIHED til at gnide salt i såret.

Problemet er nok at de mennesker vi har pisset på er så fjerne fra vores livsfilosofi og samtidigt har en tro der er så ekstrem at langt de fleste danskere ikke kommer i nærheden af at forstå det.

Men for engangs skyld synes jeg at vores politikere gør et stort og flot stykke arbejde !! Vi skal IKKE gi efter !!!

SLOW EYES WILL KILL YOU

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
jeg er ateist, kan jeg så få lov at lege sweiz i det her "korstog"? :lol:

Jeg tror desværre også at den sag her gir en del - skal vi kalde det tvivlene racister - det sidste skub mod kanten... at boykotte de danske islamister rammer jo de helt forkerte mennesker... så hellere som der er skrevet højere oppe klippe al hjælpen derned til indtil de kommer til besindelse, men rammer det de rigtige mennesker? er der overhovedet nogle der har en ide til hvordan man rammer de rigtige mennesker og ikke uskyldige?

bortset fra fogh ser det da ud til at regeringen for en gangs skyld har handlet nogenlunde fornuftigt, bare sjovt at fogh "pludselig" gerne vil udtale sig efter at bush har udtalt sig... :roll:

i mine øjne er problemet de landsforædddere og danske imamer der har blæst det her op på et nivou hvor det slet ikke hører hjemme. især formanden for en dansk islamisk forening der tidligere på aftenen påstod at han var taget derned for at løse situationen, og så samtidig udtaler på de arabiske tv-stationer at danskerne har tænkt sig at brænde koraner af og boykotte arabiske varer. det er sq DEM der skal rammes, og ikke de fattige muslimer der hverken ved bedre eller har noget valg... en passende straf må være en ENKELT billet med frit valg af destination ned til de islam stater de åbenbart er så vilde med.
:evil:

ps, jeg har ikke ondt af arla... de har sendt 800 medarbejdere hjem dernede, ikke fyret dem, men fyret 100 medarbejdere i danmark... det lugter sq mere af en undskyldning for nedskæringer hvor de har fundet en syndebuk... lad os nu se hvor mange der blir ansat igen, og hvor mange ekstra ansatte der kommer andre steder i hverden. arla står i hvertfald tæt op ad en personlig boykot fra mig af...

www.slavteren.tk

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
Slavteren skrev:

bortset fra fogh ser det da ud til at regeringen for en gangs skyld har handlet nogenlunde fornuftigt, bare sjovt at fogh "pludselig" gerne vil udtale sig efter at bush har udtalt sig... :roll:

Problemet med Anders Fjog, og det er et stort problem hvis du spørger mig.
Er at Foghs næse starter der hvor Bushs røvhul ender...

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
jeg tænkte det, du skrev det he he, så om ikke andet kan vi da altid blive enige om det... :twisted:

www.slavteren.tk

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Malmö
xxblade skrev:

Ja det er sådan set en fin, ædel og meget pædagogisk tanke som langt de fleste nok er enige i.........men problemet med muslimske fundamentalister er bare at de ikke nøjes med at hade på et mentalt og for den sags skyld verbalt plan, nej de skal absolut ha deres tro følgesvend TERROR med ind i billedet for at klare sig !!!! Vi har HELDIGVIS været skånet for rigtige terror anreb heri landet indtil nu, men som situationen er lige nu så er det såmænd også et vidunder.

Jeg mente ikke vi skulle give dem en åben invitation, men jeg mente bare at vi ikke skal kaste den første sten...
Hvis min bror eller andet familie medlem bliver sprunget i luften her i Kbh., så ændre min holdning sig også temmelig drastisk. Også kan jeg godt se igennem fingrene med nogle ting.
Men lad det ske først...

"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."

- Mikhail Timofeevich Kalashnikov

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
HenrikGM skrev:
GT FOUR skrev:
Nå ja, her er lige lidt mere ..... http://www.siad.dk/artikler.htm#slaveriventerjer

GT FOUR; bør vi ikke holde disse ekstremistiske links ude af powerpage?

Jo måske..... men på den anden side er det jo også godt at almindelige dansker ser hvad det er for personer vi lukker ind i vores land og her efter Prøver vi at hjælpe dem med at integrere sig i vores samfund, vi prøver at forstå deres tro samfund, giver dem økonomi, UDD osv….. og så skal vi bagefter finde os i at de nedgøre vores land, normer og holdning til tig, ved at brænde vores flag af og true os med terror osv.

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
det mest spænende er vel at høre om alle muslimer har den holdning, som vi har set i aviser og tv de sidste par dage(måneder) eller om det kun er nogle få og små grupper som mener deres formål er at råbe højest for at blive set. det kunne da være spænende at høre andre muslimers holdninger. for har alle den samme holdning i DK. ja så hjem med dem. og det med lige så mange penge som de kom med. og kan de ikke betale de penge og midler vi har brugt på deres familie/slægt jammen så skal det bare ligges til deres lands gæld.

det er trods alt ikke alle mennesker man kan redde. men har de råd til at miste EU som allieret?? vi ved jo alle at oliekilderne snart slipper op alligevel. så mon ikke vi bare skulle få gang i nogle raps marker og give dem fingeren. oliekilderne er vel de eneste steder hvor de tjener penge.

men igen. hvad er den almindelige muslims holdning i DK.

siger fogh undskyld. så vil jeg stå på tå spidser for at finde en lignende handling i en muslimsk avis. det skulle ikke være svært. deres koran er vel egenteligt fyldt med rasistike holdninger ang alle andre religioner og holdninger... hvem skal forlange den største undskyldning?? og skal muhammede billeder gøres ulovlige. ja så burde koranen vel egneteligt skrives om og redigeres karftigt..

det kunne jo være meget sjov... mon de så ikke ville holde hårdt på deres rettigheder og kalde os rasister.. sjovt som verden er skruet sammen.. :roll: :roll: :roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 134 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Næste

Alle tider er UTC + 1 time