lqs skrev:
se slow optagelse af motorrum.... røg og gnister bag på motor....
hør dem tale om at bilen MÅSKE tabte benzintryk....
noget af det mest mærkelige er, at plejlstang er delt i flere dele, og krydspind ligger uden nogen rester af stempel.... stemplet er faktisk ikke at se nogen steder!
HENRIK kan du finde nogen historie til filmen? synes de er enormt hurtige og kolde, til at stoppe bilen og skubbe den bagud. rullen stopper også meget hurtigt? MVH. søren
Ja, der var en historie på et andet forum, men det kan jeg selvf. ikke finde igen. Man kan jo ikke huske hvor man har været efter et par timers surfen rundt....
1. Jeg tror ikke bilen tabte bensintryk, da det skete. Der hvor det skete var de forbi flere gange, og bensintryk plejer ikke komme tilbage igen, men blive værre.
2: krydspinden er knækket.
3. SVJH så omtalte tråden at krydspinden knak i stemplet, og det nok var det første der gik galt, herefter er resten blot følgeskader.
4: jeg skal lige prøve om jeg kan finde tråden, så i kan læse med....
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!