Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 dec 2024, 23:56

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Jeg har forholdt mig til, hvor godt eller skidt, det har fungeret indtil nu.

Og her har jeg kun set ganske få "gæster", som er kommet med "ødelæggende" indlæg.

Derimod har jeg set flere gange, at faste brugere glemmer deres adgangskode, og så blot skriver som gæst, men således at man ikke er i tvivl om hvem "gæsten" er.
Vi har også set et par gange, at seriøse folk af en eller anden grund bare ikke ØNSKER at have en profil her på Powerpage, men alligevel i en tråd bidrager med gode og positive indlæg.

Derfor har jeg stemt på, at det skal fortsætte som hidtil.

Hvis tingene så senere ændrer sig, er det jo ikke svært at lave det om... :wink:
Altså til den tid. Denne diskussion kan jo altid tages op igen.

VH Lars

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
HenrikGM skrev:

Som det er nu er det alt alt for nemt at spolere en tråd, svine folk til, osv. osv som gæst. Jeg så gerne at vi tog den endnu videre og modererede grupperne lidt hårdere, ala feks TurboPerformaceClub Sweden, som indeholder nogle af de mest erfarne tunere i norden i det "avancerede" forum. Der kommer virkeligt mange guldkorn ud derfra. Tilgengæld er dette forum befriet for "får jeg 15hk mere med et KN filter på min gamle opel?" og lign. Her hører KUN spørgsmål om mere avanceret teknik hjemme, og det tiltrækker, og løfter diskussionerne en del rent fagligt. Man kan tappe sådan et forum for en masse hardcore viden. Den slags skribenter ser du aldrig i et helt offentligt, frit tilgængeligt og umodereret forum. Dermed ikke sagt at vi skal udelukke "filterdrengene" på PP, men vi kunne godt tåle at niveauet kom lidt opad, og diskussionerne kom lidt dybere ind i emnerne, IMO.

der kan jeg godt følge dig og alligevel ikke...

gæsten der spørger om et kn kan gi ham 15hk er jo sandsynligvis en "begynder" inden for tuning, og vil det ikke være synd at tabe ham på gulvet?

må da indrømme at selv om jeg føler mig rimeligt hjemme i emnet er det da ikke alt jeg har lært, og i tidernes morgen har jeg sikkert også startet med at spørge om den slags ting. vi kan jo ikke blive født som atomforskere allesammen. :wink:

www.slavteren.tk

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
jeg startede også HELT grøn stort set og jeg havde ingen problemer med at lave en bruger.. og ja jeg ahr smidt MANGE tåbelige post ud men man lærer jo med tiden.. men alt i alt synes jeg godt man kan beholde gæst i nogle af "afdelingerne" da en del newbie spørgsmål bliver besvaret (hvor det ellers kunne ha gået helt galt!)..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Da det jo ikke koster noget at være medlem ville det da være dejligt at vide hvem der svare på div. indlæg her i forumet.
Så derfor ja, man skal s.. da være medlem for at kunne skrive ellers besvare m.m. her så alle ved hvem man taler med ... :wink:

JakobM skrev:
Det er jævnlig oppe at vende og jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening. Stem løs :D

Titel:
Mester Medlem

pas på PP ikke bliver lige så udvandet og tamt som div. andre bil sider. det næste bliver vel så, at der skal sidde en moderator, og bestemme at vi skal sutte røv på hinanden dagen lang.... kan ikke se der reelt er et problem. MVH. søren

Titel:
Admin
Admin

lqs skrev:
...det næste bliver vel så, at der skal sidde en moderator, og bestemme at vi skal sutte røv på hinanden dagen lang.... MVH. søren

Er vi så strenge...

Senest rettet af JPP 05 jan 2006, 15:07, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Brønshøj/Husum
Jeg har gennem tiden skrevet en del svar og spurgt om diverse, men aldrig er jeg blevet modereret herinde.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
jeg har godt nok heller ikke fornemmelsen af at der blir censureret noget som helst herinde.

tror ikke nogle skal være bange for at det blir et nyt bilgalleri, da selve konseptet i bilgalleri lokker grøn stue til sig...

www.slavteren.tk

Titel:
Moderator

Slavteren skrev:
HenrikGM skrev:

Som det er nu er det alt alt for nemt at spolere en tråd, svine folk til, osv. osv som gæst. Jeg så gerne at vi tog den endnu videre og modererede grupperne lidt hårdere, ala feks TurboPerformaceClub Sweden, som indeholder nogle af de mest erfarne tunere i norden i det "avancerede" forum. Der kommer virkeligt mange guldkorn ud derfra. Tilgengæld er dette forum befriet for "får jeg 15hk mere med et KN filter på min gamle opel?" og lign. Her hører KUN spørgsmål om mere avanceret teknik hjemme, og det tiltrækker, og løfter diskussionerne en del rent fagligt. Man kan tappe sådan et forum for en masse hardcore viden. Den slags skribenter ser du aldrig i et helt offentligt, frit tilgængeligt og umodereret forum. Dermed ikke sagt at vi skal udelukke "filterdrengene" på PP, men vi kunne godt tåle at niveauet kom lidt opad, og diskussionerne kom lidt dybere ind i emnerne, IMO.

der kan jeg godt følge dig og alligevel ikke...

gæsten der spørger om et kn kan gi ham 15hk er jo sandsynligvis en "begynder" inden for tuning, og vil det ikke være synd at tabe ham på gulvet?

må da indrømme at selv om jeg føler mig rimeligt hjemme i emnet er det da ikke alt jeg har lært, og i tidernes morgen har jeg sikkert også startet med at spørge om den slags ting. vi kan jo ikke blive født som atomforskere allesammen. :wink:

Jeg siger ikke vi skal udelukke nybegyndere, BESTEMT IKKE. Hvis du kender det forum jeg nævner, så har de et "almindeligt" teknikforum, og et avanceret forum. Min pointe er at KN filterspørgsmål ikke tolereres i det avancerede forum. Forummet er med andre ord ret rendyrket avanceret teknik. Der er også plads til alle.

Der hvor det skiller er at lige præcist dette avancerede forum kan mange lære noget af, og det er eet af de mest koncentrerede forums at læse i.

Ikke det samme som at vi skal smide nybegyndere væk, slet ikke!

Iøvrigt har Jacob da modereret et par tråde som var løbet løbsk, og det gik smertefrit(set herfra)

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Mester Medlem

et KN filterspørgsmål, er vel lige nøjagtig så avanceret, som man vælger at gøre svaret til!
skal der så også være A og B medlemmer?
eller nogen som ikke må SKRIVE MED STORT?? eller hvad bliver det næste??? at SLAGTEREN ikke må skrive at POLIETs mandskab er til nar???? MVH. søren

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time