Anonymous skrev:
Jeg kunne godt prøve og forklare ti forskellige ting, men gider egentlig ikke. Da i blot vil finde på 100 andre forklaringer. Jeg har selv testet mit produkt og det har mange af mine kunder også. Og ikke en har fået en bøde.
Vil dog lige fortælle at det er ikke en klar folie der er tale óm men en sort af samme fabrikat som resten af nummerpladen er lavet i.
Og det næst til politiets fotovogn de tænder kun det kamera i for ruden hvis de ikke kan se nummerpladen hvilket de godt kan i dette tilfælde.
Davs "gæst". Det er med andre ord dig der er Thomas Reberholt?
Dvs, du står altså inde for at jeg ikke får en fartbøde når jeg køber din folie og fræser forbi en fotovogn med +10km/t??
Selvf. fordi reg.nr. er manglende på politiets foto?
Og nummeret er stadigt klart synligt, uden tydelig afdækning osv.?
PS:
Det er smart at logge ind, istedet for at bruge "gæst" som alias. "gæst" har tidligere været ret skizofren, og det er set at "gæst" ligefrem at kommet op at skændes med sig selv, så om ikke andet, så for troværighedens skyld, bør du nok ikke skrive som "gæst".
Bare et godt tip.....

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!