Slavteren skrev:
er det på østsiden af storebælt? for så vil jeg gerne ha lidt info... tror det er lidt det de vil kæmpe for også, der er ikke så fandens mange alternativer til gaderæs herovre. vi har holeby og det er det. MEN der er efterhånden det problem med holeby at hvis ikke du har 2.000.000hk under hjælmen blir du nærmest buet ud... har kørt der med samtlige af mine biler inkl pandaen, og jeg har måtte høre en del på hvor latterligt det er at stille op med den i forhold til de andre biler... JEG er ligeglad, morer mig næsten lige meget i pandaen som i min crx, men der er mange andre der ikke er ligeglade + at hvis ikke man har en monsterbil når man max at køre 4-5 gange på sådan en dag... altså er der i mine øjne brug for alternativer, jeg har i hvertfald ikke råd til at "smutte" en tur til det mørke hver gang jeg vil køre lidt ræs.
Bliver det anderledes mht "buen" at banen ligger et lidt andet sted?
I vandel har jeg kun hørt "buen" når een får skudt bilen af i bakgear istedet for 1.
Faktisk er nogle at de mest usle biler tit iblandt de hurtigste herovre. Fede lakeringer virker ikke til 1/4mile.....
Er det rigtigt at janteloven er mere velvoksen "overthere", eller er folk "overthere" bare mere følsomme end os i "det mørke"?
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!