Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 04 dec 2024, 20:32

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
Jeg har ved flere arrangementer stødt på ebbe fra vmax, og vi kom ind på emnet "helt tilfældigt" han fortalte at de snart (på onsdag) skulle have et møde ang næste års DHB og han ville være glad hvis jeg havde tid at komme og sige hvad jeg synes der ku gøres. og hvad er mere naturligt end at spørge PPs brugere om hvad de kan ændre/lave om?

jeg har selv nolge ok forslag synes jeg selvfølgelig...

1: kørere bør ku ankomme hele døgnet, og stadig ku komme ind.
2: bedre hegn om p-plads for kørende biler
3: kørende biler placeres således at man ikke har fordel af at slå smutvej igennem området

Så hvad synes du? og her bedes om seriøse indlæg, og rimelige forslag. så vil jeg lave en liste med forslag og tage med til mødes onsdag.

med venlig hilsen Lasse

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejle
Bedere skiltning, der var MANGE som kørte rundt og kunne ikke finde den rigtige indgang...

Der skal være skilte på alle indfalds veje, med pile hvor folk skal hen.

Vagterne var alt for armbånds-afrivning-glade. Jeg så mange som fik revet armbåndet, for bagateller. Der gik for meget sport i at rive flest armbånd af...
Og nej dette er ikke en undskyldning for den som opførte sig åndsvagt og kørte rundt om natten..

MVH
Johan O R

Titel:
Mester Medlem

flere vagter, med kortere arbejdstider! koster det så en halvtredser mere per tilskuer... må det bare være sådan!
ingen regler bør laves, hvis de ikke kontroleres, eller er ens for alle!
ja skiltning er latterlig.... låget fra en kummefryser eller et papskilt.... passer dårligt sammen med ti millioner plus i omsætning! cirka tre af hundrede ting... der kunne laves bedre/anderledes...... MVH. søren
PS. tag og skriv... måske der lyttes denne gang... måske!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Slagelse
Lidt mere plads til bil, telte, servicevogn i "pit området". Vi havde lidt problemer i år, men snakkede med en kanon fin gut der hed Michael derovre og fik lov at flytte lidt rundt.
Bedre muligheder for "lovligt" at ku sætte sin grill op vil også være kanon. Vi havde lidt problemer med et par magt liderlige vagter, men igen kom Michael til undsætning :)

I took an IQ test and the results were negative.

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: fyn kerteminde
Salg af endags biletter ville også være en muglighed. Feks til en lørdag. Det KAN lade sig gøre andre steder, festival og lign...
Der er nok mange ting som kunne laves om ...

Titel:
Mester Medlem

- En ordentligt og seriøs afvilking af racet, DHB og med dette i fokus. En Readlightning af biler som stadig holder i pre-stage og stage SKAL simpelthen automatisk udløse en omkørsel.

- En tydelig genneral holdning fra DHB´s arrangøre om, at de nu er blevet klar over at der intet DHB ville være uden deltagterne!

Jeg kommer sikkert på flere.

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
I de første tidtagnings-runder er der ingen grund til, at klasserne SKAL være delt op (fwd u trykladning for sig, fwd m trykladning for sig osv.). Når der alligevel bare skal tages tid, så betyder det jo ingenting om man kommer til at køre mod en væsentligt hurtigere bil, idet det alligevel kun er ens egen tid man kører for, på dette tidspunkt! Det er først i finallerne det er nødvendigt at dele op i klasserne...
Daniel.

Titel:
Mester Medlem

samtidig må man bestemme, om det er hurtigste køretid eller hurtigst over stregen der gælder.... ikke som nu, hvor det i indledende er den rene køretid... for derefter senere at gå over til først over stregen! helt galt går det, når man kårer en bil der taber finalen til samlet vinder.... så kan det næsten ikke blive mere latterligt... min mening! MVH. søren

Titel:
Mester Medlem

vag mekaniker skrev:
Salg af endags biletter ville også være en muglighed. Feks til en lørdag. Det KAN lade sig gøre andre steder, festival og lign...
Der er nok mange ting som kunne laves om ...
salg af endagsbillet.... det kan vel ikke lade sig gøre til andet end SØNDAG. hvordan mener du, det skulle kunne lade sig gøre, at finde dig kl 24.00 lørdag ....og fortælle dig at nu måtte du ikke være på pladsen mere.... da din billet ikke gælder længere... blandt 15000 andre tilskuere? MVH. søren

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
Kun køres først over strengen. Syntes det er for latterligt at reaktions tiden ikke tæller med i de indledene rundter, for det er jo også en del er ræset.

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time