Hey. Tak for deltagelse og støtte til alle der var med den 23. Det var flot med så mange deltagere, og en masse fede biler
Vi er meget kede af at vi ikke var opmærksom på at banen var så gruset. Havde det bare været sand eller måske smågrus i mindre omfang, så ville det jo ikke tage mere end et par ture op før et spor ville være blæst rent. Men sådan gik det jo ikke efter som nogen havde glemt at tage deres grusgrav med derfra.. Med det samme det gik op for os at det ikke ville blive bedre, gik jeg igang med at arbejde på en løsning. Der gik noget tid med at tale med diverse medlemmer af flyveklubberne, fordi der stod nemlig en speciel fejemaskine i den lange hangar som nemt kunne blæse banen helt fri for os. Men det viste sig at den var adskilt pga. renovation. Jeg gik istedet igang med at ringe til samtlige maskinstationer i skive og omegn, som ikke kunne hjælpe. Derefter prøvede jeg hos entreprenør forretningerne, og det var altså her jeg fik fat i en. Det tog en del tid og det var meget ærgeligt med de skader som nogle fik, men i det mindste gjorde vi alt hvad vi kunne for at udbedre fejlen. Næste gang har vi DKs reneste bane, jeg garanterer
Jeg har lavet en liste over det vi vil gøre bedre til næste gang. I er meget velkomne til at tilføje eller kommentere. Dem der deltog er trods alt medlemmer af foreningen nu, så I har altså en mening der fortjener at blive hørt.
- Forbedring på check-in området. 2 poster istedet for 1.
- Grundig kontrol af banens tilstand, fejes og klargøres 100% før løb.
- Bedre kvalitet på beplejningsområdet(ekspeditionstid, generel kvalitet af produkter(tænker på pølsevognen, den var ikke effektiv nok)), samt større udvalg(snacks osv).
- Klasseindeling og mere overskuelig løbsplan(fortrinsvis tidsresultater, hvem kører hvornår, etc.)
- Hurtigere afvikling af starter(detaljer om hvorledes er der ingen grund til at vi kommer nærmere ind på lige pt.)
- Bedre mulighed for kommunikation mellem deltagere og officials(her tænkes der klarhed over hvem der har hvilket ansvarsområde, f.eks. et opslag over officials og deres område.)