Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 dec 2024, 20:52

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Ok... Interval træning. En SUPER ting. Jeg kender også godt det program du hentyder til der. Der er så en stille og rolig progresion implementeret i programmet. Det er altså en rigtig god ting.

Det var et program i samme stil eller måske det samme som jeg startede op på. Nu er jeg bare skruet sådan sammen efter 7 års styrketræning, at det altså bare SKAL være hårdt og ligge lige på grænsen - Ellers gider jeg ikke. Det betød så at lige så snart jeg var ude i løbeskoene - Så skulle den bare have noget GAS! Jeg glemte alt om intevaller og gå delen og halsede bare der ud af. Måske er det derfor jeg endte med at få seneskedehindebetændelse inden for den først uge.

V/h Chr

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Admin
Admin

Kender det godt lidt selv. Sidst jeg løb var for ca. 2 år siden. Her skulle der bare ske noget og helst i en fart. Gik rimelig hurtig med at komme op på de 5 km, men kunne heller ikke rigtig mere. Så en vinteraften efter en lang dag var jeg ude og løbe og syntes egentlig det gik meget godt efter de ca. 2,5 km. Ruten er 12 km lang og jeg havde et punkt hvor jeg altid vendte. Den aften valgte jeg så at fortsætte :roll: , hvilket resulterede i at jeg efter ca. 6 km fik en nivende smerte i det ene knæ :damn: . Klokken var ved at være mange og frostgrader, så knæ blev knæ og jeg fortsatte stædigt. Resultatet blev fuldstændig smadrede de næste ca. 14 dage = ingen løb. flot :? Det er målet engang at kunne tage den en gang om ugen eller en kortere tur. Lært af lektien starter jeg blødt ud også med gåturene. Det hedder dog 3 min løb 1 min gang osv. Det går fint. Prøver også at komme op og styrketræne igen, men det er to forskellige ting som er en fornøjelse på hver sin måde når man først er kommet forbi de første 3 mdr. :up:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time