Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 21 apr 2025, 23:53

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Senior Medlem

Geografisk sted: sydjylland
Ja jeg har handlet over nettet og nu gik det galt.
Jeg bestilte tilbage i maj måned et komplet sæt støddæmpere (KYB AGX) -justerbare til godt 100$ stykket, hos et amerikansk firma der hedder driveWire .
Jeg hentede dem på posthuset i torsdags...-MEN i pakken lå et sæt KYB GR2 til en rund 50$ stykket.

Jeg har indtil nu prøvet at løse fejlen over mail, men efter at have set på min faktura er det gået op for mig at det ikke er nogen fejl.

Der står at den billige støddæmper erstatter det varenummer jeg har bestilt...-det er jeg ikke blevet gjort opmærksom på og jeg har betalt den store pris.

Det var meningen at jeg ville ringe derover og få rettet fejlen men det ser jo ikke ud til der er en fejl DET ER MED VILJE

ER der nogen der er nok inde i handelsret til at have en løsaning på det??

Min plan er nu at sætte en fax sammen, men hvormeget mere kan jeg gøre?
Kan jeg trække det jeg har betalt i told hjem når ikke det er det jeg skulle have ?

Skriv med løsnings ideer, eller hvis det er noget du ved noget om så ring
24948662

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Vejle
Tror du ikke du lige skulle snakke med dem. Det kan jo være de har sendt den nye vare men ved et uheld(uopmærksomt) er kommet til at tage prisen for den gamle vare. I så fald skal de jo bare betale forskellen tilbage med mindre andet kan aftales. Reelt tror jeg bare ikke man kan gøre så meget hvis det var med vilje. Men det ved andre nok bedre end jeg.

Titel:
Junior Medlem

Ring til dem, det er det eneste der virker med amerikanske firmaer.

HVis de stadig ikke vil noget, så fortæl dem at du indgiver en klage til dit kreditkortfirma og trækker din betaling tilbage, går ud fra du har betalt med visa. Det plejer at vække dem.

Når du så har fået en kreditnota går du ned til skat med alle dine kvitteringer og prøver om du kan få told og moms tilbage på forskellen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time