Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 mar 2025, 23:00

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Så er det frem med kameraet!

Vi søger din stylede, tunede, skamsænkede eller bare helt nede på jorden fede bil til den faste sektion “Direkte fra gaden” i Max Power.

Det er ganske enkelt: Skyd et par billeder af din bil, skriv lidt info omkring den samt hvilken by du kommer fra – og send så det hele til maxpower@benjamin.dk

På denne måde hjælper du Max Power med at vise de danske biljunkier hvad der rykker på gadeplan.

Klø på!

Max Power
Redaktionen

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Østfyn/Nyborg
Max Power skrev:
Så er det frem med kameraet!

Vi søger din stylede, tunede, skamsænkede eller bare helt nede på jorden fede bil til den faste sektion “Direkte fra gaden” i Max Power.

Det er ganske enkelt: Skyd et par billeder af din bil, skriv lidt info omkring den samt hvilken by du kommer fra – og send så det hele til maxpower@benjamin.dk

På denne måde hjælper du Max Power med at vise de danske biljunkier hvad der rykker på gadeplan.

Klø på!

Max Power
Redaktionen

Er det her et seriøst forum eller en reklamesøjle for et Pop-blad :?: :evil:
Har læst ét nr. af Max-power! En masse billeder, én god artikel og en masse røv og patter! Hvis jeg vil se røv og patter køber jeg sgu Ugens Rapport!!!!

Fri bane, fuld hane!!!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
hvis henvendelsen i sidste ende kunne give siden lidt reklame med på vejen kan det vel ikke skade nogle vegne?

under ale omstændighedder må det vel være jacobs afgørelse...

www.slavteren.tk

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hej s@g

Tror der er delte meninger om alle de danske bilblade.
Nogle gider ikke se al det styling i VMAX og andre ikke på damer i Max Power osv.
Har på min private hjemmeside kørt en afstemning/Poll i noget tid for at se hvad her var størst interesse for.
Og alle her er meget velkommen til at deltage og stemme med på http://www.gtfour.dk/news.php

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
jeg må detsværre også snart sige at max power´s reklamer er snart ved at grænse op til spam. de skriver det på mange af de forums jeg kommer på. og skriver man noget så svares der ikke... i mine øjne må de mangle passende biler at bruge i deres blad. men de får ikke min i... mest pga deres pik og pat blad... jeg bygger ikke bil for at få fis.e, det er der naturligvis nogen der gør. så bare lad dem.. men jeg syntes også jacob skal tage det op..

Titel:
Admin
Admin

Den bliver stående, jeg ser ingen problemer for PP og vi overlever nok de to indlæg (jeg tror ikke der kommer flere lige forløbig). Bilgalleriet er færdigt og jeg vil snakke med dem om at få historien med under nyheder i deres blade når vi ligger det op. Ingen grund til at skyde sig selv i foden :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time