Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 13 jul 2025, 14:53

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Morten VJ

det er også rigtigt med den artikel... og sjovt med de nye regler begynder man at kigge sig omkring og bliver kritisk på andre jeg så en idag (folk der læser med...dette sker ved bon-bon land i Holme Olstrup...fra næstved mod motorvejen) jeg kommer kørende på en vej med 60km/t begrænsning og bliver overhælet af en gut på en ATV i modgående retning uden nummerplader på cykelstien og ikke nok med dette (selvfølgeligt er han uden hjelm på toppen...) så bliver der rødt ud for bon-bon i lyskrydset hvor han kigger sig omkring og sikre sig at der ikke er nogle med sort stok og pistol der kigger på ham (som om han ikke var ulovligt på fære i forvejen..) så svinger han rundt om hjørnet ud på kørerbanen i modsatte retning endnu og svinger over et helle anlæg og over i den korrekte side af en rigtig kørerbane til motorkøretøjer... han skulle have haft et par hug blandt andet for at kører for fuld håndtag på en cykelsti med skolebørn i modgående retning osv.... så jeg kender godt typen der SKAL være dumme og de har som dit eget eksempel selv bedt om det men havde det været en minister som havde gentagne gange kørt for hurtigt som din kollega så tror jeg ikke på at der var sket noget ved det....

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time