Som mange af jer ved kommer der flere og flere naboer omkring mit værksted, dette har jeg de sidste par år frygtet lidt, da det jo støjer en del når jeg ruller
Søndag formiddag blev mit felt stoppet pga. en naboklage
MEN- MEN -MEN jeg har ikke været hjemme hele weekenden, jeg har været på Jyllandsringen for at kontrolmåle til motorløb YOKOHOMA cup C 1600 - supercup og yongtimer
Jyllandsringen anviser mig en plads ca. 30 meter fra et professionelt racerteam, med flere biler stort telt med bar div. værkstedsfasaliteter borde til vip gæster, kort sagt topprofteam. og min nabo
De henvender sig et par gange , da støjen generer dem ,og de kan ikke snakke med deres gæster, de klager og det lykkedes dem at få stoppet mit felt( måske de skulle have inviteret deres gæster med til stranden i stedet for motorøb)jeg er ikke indstillet på at flytte mit felt som jeg bliver pålagt, men tilbyder at pakke sammen og køre hjem, dette vil så medføre at de ikke kan få gennemført de kontroller jeg er hyret til, det får dem ud af hullerne, de kommer med gaffeltruck, og folk der kan bære mit telt så det hele er flyttet på 15 minutter, så det var faktisk OK, dog er jeg nu placeret lige så tæt på nogle lowbudgetteam, bla. et team hvor der var nogle små børn den mindste 5 mdr. de havde valgt det fjerneste hjørne af hensyn til børnene, de fik så ikke sovet hele eftermiddagen
Jeg er meget frustreret og vil gerne fortælle om denne oplevelse, jeg havde ikke min vildeste fantasi forestillet mig at jeg fik naboklager , fra udøvere af motorsport ,når jeg er på deres baner med mit felt, og at mit felt blev stoppet, jeg kan simpelthen ikke forstå det
Iøvrigt de naboer der er kommet omkring mit værksted har jeg endnu et udemærket forhold til, så hvis der nogen der skal have målt biler, er de velkomne i Otterup, skal det derimod foregå på jyllandsringen, kan det give en del problemer
Otto
|