Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 nov 2024, 23:54

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Captain Slow skrev:
HenrikGM skrev:
Captain Slow skrev:
[i har simpelthen ikke fattet hvad det drejer sig om. eller som minimum har i ikke fulgt med udviklingen indenfor sporten

mine holdninger er affødt af at jeg er kører med stort K. derfor forventer jeg også noget af arrangørene, og betaler gerne for det, også selvom det kostede det dobbelte, bare der er valuta for pengene

.

Hej Slow.

Kunne du ikke definere hvad du mener der er valuta for pengene?
Altså liste op de succes kriterier der skal til for at oplevelsen er iorden for kørerne, og til hvilken acceptabel pris, osv.

Det gør det måske lidt nemmere at forstå hvad du mener.

jamen,, succes er jo en bred ting,

der er minimum krav,,, som jeg vist har nævnt før:

tidtagning med de nødvendige tids og hastigheds info,
P.T er det eneste der mangler på Holeby 60FT og som sagt - det kan vi da bare sætte på - ligesom vi til sidste løb havde investeret over kr. 20.000 til 40 cm. resultat displays.

mulighed for at køre stærkt stiger parallelt med varme i dæk og greb i underlaget, her ved vi at prep ikke bare er ligetil, så det gælder om at få kørt gummi i, og få varmet dæk bedst muligt.
Det er bare ikke muligt at imødekomme på Holeby (før nogen af os splejser om at købe banen).

der er mange andre ting der spiller ind, eks, vis vil en retur rute give mange flere afviklede løb,, men det er igen en ting man meget sjældent er herre over
Det er bare ikke muligt at imødekomme på Holeby (før nogen af os splejser om at købe banen).

pris, tjae, den afhænger jo af ovenstående, men generelt mener jeg at prisen sagtens kan tåle et nøk opad, med 50-100% forudsat det basale er i orden. hvor 1/3-1/2 delen kunne forlanges forud,, så er der noget til alle på en regnvejrs dag
Det er ikke en nødvendighed på Holeby, hvor foreningen Legal-Streetrace dækker underskud ved aflysning. Personligt mener jeg har vi rigelig administration i forvejen og skal vi til at håndtere Internet/Dankort betaling, så tror jeg ikke gevinsten står mål med anstrengelserne

lad os nu tage Holeby som eksempel, 60 kr for tilskuere, det er billigere end en biografbillet, og man får 3-4 x så lang tids underholdning.
Måske er det netop de kr. 60,- som gør at der ofte er +1000 tilskuere på Holeby.

og helt ærligt, hvis brian nede fra tanken ikke kommer,, så fred være med det, jeg tror ikke det er hans type der ligger pengene alligevel,,
Hvis du kigger listen igennem med forhåndstilmeldte til i morgen - så er 70% faktisk dem som du kalder "Brian fra tanken" vi vælger så at kalde dem klassiske streetracere

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time