Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 nov 2024, 23:27

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked

Geografisk sted: Roskilde, DK
Hvis du sidder derhjemme og har to min... Så kig nærmere...

Syntes du det er trist at få bøder over at teste og lufte din bil indimellem? Syntes du gaderæs burde.komme på lukkede baner? Mener du du kunne bidrage til en sådan forening som netop kæmper for lukket bane, og mere sikre forhold for alle glade bilentusiaster som ønsker at få en bane at køre på indimellem, så gå ind på www.streetlegal.dk og bliv medlem... Dette er gratis, og der vil være medlemsfordele i form af rabatordninger hos værksteder, reservedele, styling og lir... Tag 5 min og gi os din mening, så vi sammen kan komme i mål... Der er osse marked, hvor du kan sælge, købe og bytte ting... Check www.streetlegal.dk Race med.respekt

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
min mening,,

meld jer ind i NSAD :mrgreen:

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: sjælland
det er humlen i at der ikke sker mere på den front i dk , simpelhen for lidt sammen hold , som slow siger , hold jer til www.nsad.dk

det virker bare ikke med alle de små foreninger , har en del erfaring med den gang jeg var formand for legalquartermile , hvor vi havde selv rådet forstørre færdsels sikkerhed i ryggen , og selv borgmesteren i slagelse var med på ide`n om en bane , men så gik der politik i den ,og derefter døde det så hen ....

sammenhold styrker ....

beyer... :twisted:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Er det ikke en selvfølge man er medlem på nsad hjemmesiden :gnaek:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Hej Dennis - endnu et godt og velment initiativ - :up:

NSAD er en kørerforening og har mig bekendt aldrig arrangeret et eneste streetrace i Danmark endnu ? - og det er sikkert heller ikke deres formål. Men som kører/deltager tror jeg ikke vi har behov for endnu en "forening".

Måske var det klogere at rette blikket imod arrangørerne og høre hvordan man kan støtte dem økonomisk og med mandskab.

Det her er historien om hønen og ægget - hvad kommer først :wink:

Men en ting er sikkert - så længe NSAD ikke selv går ind som arrangør - så bliver der kun race de få steder hvor arrangørerne er så risikovillige at de tør arrangerer race også selvom det skulle give underskud nogle gange.

Personligt er jeg parat til at arrangerer 201/402 meter race hvad dag det skulle være - blot der er nogen at dele den økonomiske risiko med (og naturligvis den eventuelle gevinst), og såfremt "man" kan samle et seriøst og engageret afviklings crew.

Det var præcis modellen for Kristians race på Vandel den 2. april i år. På mindre end 14 dage var der stablet et 402 race på plads på denne suveræne bane.

Primært fordi nogle turde tage en risiko - at alle var fleksible - og ikke mindst fordi Hedensted folkene stillede med masser af frivillige. Løbet blev en stor succes for de deltagende - måske fordi fokus var på race og ikke særlig meget andet.

Så lad os måske prøve endnu en gang at rejse 300.000 kr. som puttes i en fond der står som garrant for 3-4 store løb pr. år. Reelt kræver det jo "kun" 100 kr. fra 3.000 gale streetracere :cooking:

Og så bliver der med garanti både 60 ft. tider og jernplader til dækopvarning - også i Holeby.

/Hartvig

Titel:
Moderator

eller 10.000dkr fra 30x gale streetracere.

Jeg vil næsten tro det er nemmere end at samle 3000x 100kr!

Uden at være direkte pessimist, så vil jeg nok se det før jeg tror det ;-)

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Hi-Hi - det var bestemt også kun ment som en joke - men det er alligevel min drøm at det vil lykkedes en dag inden jeg skal forlade denne jord.

/Hartvig

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time