Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 30 nov 2024, 20:39

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 64 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Hartvig skrev:
Captain..... du pisser mig altså en smule af

Din kritik af Holeby er jo blot kritik uden løsning - lad mig nu høre hvad du vil foreslå som erstatning for den nuværende ramme med fliser ???

Jeg ved at at der bliver lyttet til alt konstruktiv kritik i Holeby.

Foreløbig fastholder arrangørerne at Holeby er katagoriseret som streetrace, med det grundlæggende formål at få gennemført flest mulige race på dagen.

Holeby henvender sig bredt til både deltagere og tilskuer og i alt beskedenhed må du jo medgive mig - at det gør de med en vis succes.

Dybest set forsøger du (alle steder nogle gider høre på dig) at konverterer den klasiske streetrace til noget der helt specifikt opfylder dine personlige krav.

Mit råd til dig er, at hvis du altid skal revse og kritiserer gud og hvermand - så lav dog dine egne "perfekte" arrangementer :!: (men det er selvfølgelig en smule mere besværligt).

/Hartvig - strandet i dødsyge Sverige med god tid til at læse PowerForum igen :D

Skriver ikke for at pisse dig af,, men for at synliggøre problemerne med de events der laves i Danmark

Ang. forslag, så har du fået det,, en meget brugbar og simpel løsning faktisk, men det blev pure afvist, lige som mit spørgsmål til 60 fods tider

citat: "det gør vi bare ikke",,,nåja tak for kaffe og undskyld!

streetrace ,,,potato potato,,,definer det lige så det passer med det det rent faktisk er,,
gætter på du mener: ræs med ulovlige uregistrerbare biler som har nummerplader på...well kald det dog det det er!

succes afhænger vel af parametret man måler med ?
men ja en vis succes vil jeg medgive dig, men det kunne være så meget bedre, med få ændringer
du kender min mening og hvorfor, så ingen grund til at tærske mere i det.

NEJ, jeg forsøger ikke at lave det om til mine personlige krav,,bare at få det op på niveau med "streetrace" som du kalder det, andre steder

(et fint sted at kigge er Rotenburg i Tyskland, men da også Sindal her i lille Danmark)

ps.
helt ærligt, få dog pillet de slet skjulte personlige svinere pillet ud. det kan godt være jeg fornærmer dit arrangement, men det har sgu aldrig været personligt ment!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Nu har jeg været væk et stykke tid - så tag lige ulejligheden og kom med dit forslag til en bedre dækopvarmning igen - den har jeg mistet :(

Spørgsmålet om 60 ft. har jeg lige besvaret ovre i den anden tråd.

At man ikke udvikler sig og tilpasser konceptet hvor det er muligt er jeg lodret uenig i - bl.a. er der nu frie dæk på Holeby - showklassen er et tilbud til dem som gerne vil deltage uden krav om nummerplader, og den er i dag den suverænt største klasse på Holeby - til stor glæde for tilskuerne.

Indskrivning foregår i dag helt digitalt uden lange køer osv. osv.

Men husk nu at vi fortsat er "amatører" der skal forsøge at navigerer i et farvand med masser af udfordringer.

/Hartvig

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
jeg foreslog en jernplade,,,køreplade, en traktor burde kunne håndtere en sådan

stillede 60 fods spørgsmålet da jeg var på Holeby i foråret,, og fik bare et kort for hovedet svar, så jeg næsten undskyldte jeg kom,,

det var dog ikke dig jeg spurgte ;-)

de frie dæk kom på min foranledning, og hatten af for det :-)

når showklassen er den største, burde man i mine øjne også udvikle videre der. som sagt i den anden tråd, " det ene udelukker ikke det andet"

jeg vil som sådan bare gerne have alle "under et tag"
synes jo selv det er små ting jeg påtaler :lusket:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Jeg beklager hvis du har oplevet en hoski-noski behandling i Holeby - det er meget unormalt, og jeg kan garantere dig at der bliver lyttet seriøst til alle forslag i Legal-Streetrace.

Men lad os endelig fortsætte en konstruktiv dialog - både om hvordan streetrace kan udvikles og hvordan man kan opfylde både hensynet til tilskuer, semi-dragracerne og streetracerne :)

/Hartvig

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 64 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Alle tider er UTC + 1 time