Hartvig skrev:
Captain..... du pisser mig altså en smule af
Din kritik af Holeby er jo blot kritik uden løsning - lad mig nu høre hvad du vil foreslå som erstatning for den nuværende ramme med fliser ???
Jeg ved at at der bliver lyttet til alt konstruktiv kritik i Holeby.
Foreløbig fastholder arrangørerne at Holeby er katagoriseret som streetrace, med det grundlæggende formål at få gennemført flest mulige race på dagen.
Holeby henvender sig bredt til både deltagere og tilskuer og i alt beskedenhed må du jo medgive mig - at det gør de med en vis succes.
Dybest set forsøger du (alle steder nogle gider høre på dig) at konverterer den klasiske streetrace til noget der helt specifikt opfylder dine personlige krav.
Mit råd til dig er, at hvis du altid skal revse og kritiserer gud og hvermand - så lav dog dine egne "perfekte" arrangementer
(men det er selvfølgelig en smule mere besværligt).
/Hartvig - strandet i dødsyge Sverige med god tid til at læse PowerForum igen
Skriver ikke for at pisse dig af,, men for at synliggøre problemerne med de events der laves i Danmark
Ang. forslag, så har du fået det,, en meget brugbar og simpel løsning faktisk, men det blev pure afvist, lige som mit spørgsmål til 60 fods tider
citat: "det gør vi bare ikke",,,nåja tak for kaffe og undskyld!
streetrace ,,,potato potato,,,definer det lige så det passer med det det rent faktisk er,,
gætter på du mener: ræs med ulovlige uregistrerbare biler som har nummerplader på...well kald det dog det det er!
succes afhænger vel af parametret man måler med ?
men ja en vis succes vil jeg medgive dig, men det kunne være så meget bedre, med få ændringer
du kender min mening og hvorfor, så ingen grund til at tærske mere i det.
NEJ, jeg forsøger ikke at lave det om til mine personlige krav,,bare at få det op på niveau med "streetrace" som du kalder det, andre steder
(et fint sted at kigge er Rotenburg i Tyskland, men da også Sindal her i lille Danmark)
ps.
helt ærligt, få dog pillet de slet skjulte personlige svinere pillet ud. det kan godt være jeg fornærmer dit arrangement, men det har sgu aldrig været personligt ment!