Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 13 dec 2024, 11:33

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior Medlem

lad os håber de danske politikere ikke får øjnene op for denne trend :shock:
http://www.youtube.com/watch?v=j96gRMKL ... ature=grec

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Moderator

Christianc skrev:
lad os håber de danske politikere ikke får øjnene op for denne trend :shock:
http://www.youtube.com/watch?v=j96gRMKL ... ature=grec

Hmm....hvis du håbede det, skulle du så ikke overveje værdien af en offentlig debat(som du jo er forfatter til!) :coffee:

Men magen til ressourcespild og miljøsvineri skal man lede længe efter.
http://www.youtube.com/watch?v=zadq9usA2SQ&NR=1

Man kan jo så sige at den politik jo forholdvist hurtigt vil afskaffe alle de dyre bling-bling stumper, så folk holdt fokus på performance. Der er for
dele det.,-)

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Junior Medlem

Nu køre jeg ikke selv det der dersens gaderæs, og er heller ikke fortaler for det, men syntes også det er hul i hovedet at kvase fuldstændig velfungerende biler! Men på den anden side, hvis ejerne af bilerne var klar over konsekvensen inden de jokkede pedalen i bund, så har jeg heller ikke ondt af dem.. :)

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
Christianc skrev:
Nu køre jeg ikke selv det der dersens gaderæs, og er heller ikke fortaler for det, men syntes også det er hul i hovedet at kvase fuldstændig velfungerende biler! Men på den anden side, hvis ejerne af bilerne var klar over konsekvensen inden de jokkede pedalen i bund, så har jeg heller ikke ondt af dem.. :)

Hvornår er det street racing?
Er det når 2 gutter starter fra et lyskryds med fuld skrald?
Eller er det når du forsøger at overhale en og personen du overhaler også træder på speederen?

Står politimanden på det forkerte sted, det forkerte tidspunkt, så risikere du at uskydige bliver ramt.

Personligt ville jeg blive sur hvis min bil blev kvast, fordi en spasser mente han skulle se om han kunne køre fra mig, da jeg forsøgte at overhale...

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fr.sund/Nordsjælland
klyfax skrev:
Personligt ville jeg blive sur hvis min bil blev kvast, fordi en spasser mente han skulle se om han kunne køre fra mig, da jeg forsøgte at overhale...

x2 :lee: :grr:

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
klyfax skrev:
Christianc skrev:

Hvornår er det street racing?
Er det når 2 gutter starter fra et lyskryds med fuld skrald?
Eller er det når du forsøger at overhale en og personen du overhaler også træder på speederen?

Står politimanden på det forkerte sted, det forkerte tidspunkt, så risikere du at uskydige bliver ramt.

det er faktisk sekt.

har en kammi der skulle op til nyt kørekort, pga en af hans kammier overhalede ham på en 2 sporet. de havde igne beviser på at han kørte mod hans kammi. men det var betjentenes ord mod min kammi... selv i retten stod betjentne og løj. billeder og målinger var af kammarten der passerede, med for høj hastighed.

fanstatisk.

Titel:
Medlem

Hvis den danske etat vil gå samme veje må vi vel regne med at samme forseelse for narko-hash handel vel være et nakke skud.

Titel:
Moderator

john 406 turbo skrev:
Hvis den danske etat vil gå samme veje må vi vel regne med at samme forseelse for narko-hash handel vel være et nakke skud.

Nej, det må vel være at de konfiskerer sprøjten og kanylen og tramper dem flade?
:gnaek:

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Medlem

HenrikGM skrev:
john 406 turbo skrev:

Nej, det må vel være at de konfiskerer sprøjten og kanylen og tramper dem flade?
:gnaek:

Den er jeg med på :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time