Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 dec 2024, 09:44

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 74 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Henrik hvordan kan du/i forvente dialog, med den måde du og søren "debaterer"

hvis man ikke er enig skal man straks nedgøres på den ene eller anden måde,
uenige personer øffer bare, og tuder og hvad ved jeg,.,,

skriver man noget som ikke bliver forstået korrekt, er det automatisk forfatterens fejl, ikke læseren

eks, Balckrace døde bare,,,
det vælger du at forstå helt forkert, ergo er du gået i baglås og er forudannet allerede inden du går i gang med at læse, sikkert fra du så hvem der skrev. for hierakiet skal man ved gud ikke vove at tage fejl af!

det hele drejer sig om at informere i KLART sprog, og gøre det på en måde alle forstår det, både lægmand og de velafpudsede akademikere.

ingen gider deltage i debatten, fordi de ved de får verbale tæv,
det er nærmest kun ravnen der gider,, og hatten af for det.
(han er sansynligvis lige så stædig som jeg)

..........

jeg ved der kommer et svar magen til alle de andre,,jeg forventer ingen ændringer, ingen forbedringer, jeg fatter faktisk ikke jeg gad skrive indlægget

ps..har ingen komplexer,
hverken over størrelsen, længden, bredden, omfanget eller behåringen. og da slet ikke flowet fra mit kønsorgan,,
men Søren,,tak fordi du spurgte til det :gnaek:

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
Jeg bliver altså nødt til at melde ud, at jeg efterhånden er begyndt at skippe læsningen af diverse tråde om forskellige arrangementer og tiltag angående streetracing eller hvad man nu skal kalde det for ikke at pisse folk af.
Begrundelsen herfor ligger i at det hænger mig langt ud af halsen at skulle tygge mig igennem sidevis af ævl og kævl - klikerne imellem, for at få et indblik i hvordan tingene reelt hænger sammen.

*Med forbehold for evt. kommende misforståede metaforer.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Når folk føler nok for en sag så er det desværre en af bivirkningerene der følger med, man er så forblændet af eget virke at man ikke tåler kritik, kronstruktiv eller ej, vi arbejder for det samme men ender alligevel med at mundhugges mere over hvad der bliver skrevet imellem linierene end de ord der faktisk blev skrevet, godt hjulpet på vej af harske bemærkninger og mystiske udmeldinger, som afsenderen tit kun er den eneste der forstår.

Det er fink nok at man ønsker at missionere for at alle ræs skal overholde Bek. 827 og at sikkerheden skal være iorden, det kan jeg ikke have noget problem med da jeg er af samme holdning.
Det er når missioneringen begynder at tage form af folk "i fint tøj med en folder under armen" der sætter foden i døren efter man har sagt at man har forstået beskeden, eller for den sags skyld ikke er interesseret i at forstå, jeg tillader mig at rømme mig.
Det har aldrig hjulpet at tvinge noget i folk og jeg mener at den bedste måde at vise man har ret på er at vise folk med handling og ikke kun med ord hvad det her drejer sig om - og for PF's vedkommende så tror jeg at mætningspunktet er nået, nu vil vi se noget handling, negativ som positiv. Og det er på basis af disse faktiske handlinger vi kan forholde os til Bek. 827 og ikke de teoretiske dommedagsprofetier...

Mit eget bidrag til Streetrace sporten er at jeg sammen med Lasse (yoga turba) og Jonas (køler gorilen) er ved at sammensætte et klasse regelement og i denne forbindelse en kørerforening, klasseregelementet laver vi fordi vi mener at det er nødvendigt med en opdeling af en voksende skare af Streetracebiler der spreder sig over mange udviklingstrin, helt fra lærlingen i sin nyindkøbte Peugeot 106 med KN filter til den selvstændige værkstedsejer i semirørrammebiler, samt alt derimellem, Kørerforeningen, hvis den bliver stiftet, for at lægge pres på Arrangørene for at indføre disse opdelinger hvor dette måtte være muligt.

P.t er vi ved at lægge sidste hånd på klasseregelementet, der er mange betragtninger der skal tages før det er til at æde for flertallet, og jeg må indrømme at jeg, da vi startede, ikke havde gjort mig tanker om hvor svært det egentligt er at tilgodese alle i denne forbindelse, hvilket også er årsagen til at vi har løbende har været i kontakt med adskillige kørere, for at få deres syn på sagen og indput deraf.

Der er selfølgelig meget mere der kan siges i denne sag og om selve kørerforeningen, men af hensyn til resultatet af vores bestræbelser og samarbejdspartnere så bliver vi nødt til at vente til efter efterårsferien med yderligere detaljer.

...og nu vil jeg køre til Otterup og æde nogle pandekager...

Billede

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Herning, Midtjylland
SÅ kom der også lidt Amerikanerbiler videoer...

http://www.youtube.com/watch?v=c-p-fFGzLIg

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 74 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tider er UTC + 1 time