Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 06 jan 2025, 03:49

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
 Titel: Re: ..
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Toftlund>Sønderjylland
BANDIT skrev:
Tror da mig & syncroGT kigger op hvis jeg kan slå liv i ham :up:

Baaaahhhh, det var da ikke mig der havde problemer med og få fingeren ud :gnaek:

Ellers en rigtig dejlig dag lørdag, er klar til næste år igen...!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Them
Fedt arrangement :popcorn:

Nåede ikke lige at komme rundt og hilse på. - Er helt sikker klar til næste år.

Syntes dog, at der gik lidt mange ud, til sidst - Var i færdige omkring 15.30?

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Ja det gik ganske ok, er lige trådt ind af døren, efter en hård weekend.
Det var lidt "tamt" Lørdag, og lidt hårdt ved en del biler Søndag.
Sjovt nok fik "vildarne" Johannesen, årets stunt pris, for hans forskellige udskejelser.

Jeg syntes faktisk min reservemotor gik ganske fint, men den havde en rigtig grim vane med, at lukke helt af for gassen, på egen hånd :grr: :grr: Når jeg kom lidt op af bakkerne.

Det viste sig at være den gummihætte, der sidder på toppen af Lmm'en (tak for tippet Henrik)
Det blev bedre på sidste bane, efter en lidt utraditionel løsning med en pind og nogle strips :roll: :D selvom jeg havde skruet lidt ned i ladetryk, fordi jeg var bange for, at den ville gå for magert.

Jeg ved ikke ige hvad klokken var, da det sluttede?

Her er nogle billeder: http://spotted.stiften.dk/galleries/index.php?id=2477

PS. ovenstående indlæg blev skrevet i høj hast, med skrivelejf og det hele :tooth:

IT'S MIND OVER MATTER!!
I dont mind, and the sheetmetal dont matter!!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Them
Nu spørger jeg måske lidt dumt (Kender ikke noget som helst til formula offroad), kan bare godt li' motorsport, så'en generelt :roll:

Der var én i en orange bil, det eneste den kunne lørdag, var at grave huller - Er det for høj vægt, dækvalg, gearvalg, eller hvordan? Der var afgjort noget forskel på de dæk, de forskellige kørte med. Er nogen til hård jordbane, og andre til sand? (Tør slet ikke tænke på, hvad sådan et koster)

Minder mig i øvrigt om, at jeg har en kæmpe bunke raw-filer, der skal kigges igennem.

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Carsten 205 GTI 1,9 T skrev:
Nu spørger jeg måske lidt dumt (Kender ikke noget som helst til formula offroad), kan bare godt li' motorsport, så'en generelt :roll:

Der var én i en orange bil, det eneste den kunne lørdag, var at grave huller - Er det for høj vægt, dækvalg, gearvalg, eller hvordan? Der var afgjort noget forskel på de dæk, de forskellige kørte med. Er nogen til hård jordbane, og andre til sand? (Tør slet ikke tænke på, hvad sådan et koster)

Minder mig i øvrigt om, at jeg har en kæmpe bunke raw-filer, der skal kigges igennem.

Den orange bil er Geir Haug fra Norge's, den plejer at køre rigtig fint. men de havde problemer med gearkassen(TH400), så skiftede de gearkasse mellem 2 baner, ødelagde den nye også, så tog de "bare" lige og skildte begge kasser ad, og samlede dem til een der fungerede lidt bedre, men det blev ikke helt godt, de havde kun 2 og 3 gear, men at lave autgeakasse i en sandkasse, så skal man også holde tungen lige i munden :shock:

Dækkene der stor forskel på.
De Små paddeldæk, hedder Padlatrack eller Multipadle, de bruges i den lille klasse Modified, hvor bilen skal kunne identificeres med en bil.

De store dæk hedder Super Scooper og Bigger Digger, de bruges i Unlimited klasse, hvor alt er frit, du kan eksempelvis lave en bil med enten kompressor, turbo, lattergas og methanol, eller det hele på en gang :lol:

Nogle (rige) kørere har flere sæt dæk, med forskellig afstand mellem padlerne, alt efter underlag og humør.

Et sæt paddles koster typisk et sted mellem 22-28kg alt efter model og dollarkurs

IT'S MIND OVER MATTER!!
I dont mind, and the sheetmetal dont matter!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time