-Pedersen- skrev:
Kan så bare ikke forstå hvorfor Politi/skat vil slå så hårdt ned på DHB, og dreje hovedet den anden vej i industri kvaterne de sene aften timer..
Det er da hvad jeg vil kalde dobbelt morale.
Nu ved jeg ikke hvilken del af landet du er fra, og jeg er muligvis også lidt bagud på opdateringer fra det (ekstra) illegale streetrace-miljø.
Men på Sjælland i storkøbenhavnsområdet har jeg ikke indtryk af at der har været givet særligt lang line. Det gjorde der i hvert fald ikke den gang jeg kom slige steder (omend det er temmeligt lang tid siden).
Men nu synes jeg jo vitterligt at dobbeltmoralen får frit løb - jeg har ikke hørt det direkte fra dig Pedersen - men der er meget brok om at de skal fange rigtige forbrydere, og ikke streetracere. Men de må godt komme ud i industrikvarterer? Eller?!
.
Uanset hvad, så må DHB jo kunne argumenteres for at være mindst lige så ulovligt. Bilerne der kommer på plader og ikke er ok, er i hvert fald mindst lige så ulovlige om de holder i et industrikvarter, eller om de holder ude foran Vandel.
Man kan sådan set også argumentere for at de i årevis har vendt det blinde øje til DHB. Og raidet industrikvarterene i stedet. I år er det bare omvendt - eller hvad? Hvad er problemet her?
I øvrigt kan jeg ikke have specielt ondt af at politiet var til DHB. De har, udover småting som solfilm, brede hjul, etc. koncentreret sig om spritbilister, manglende kørekort, etc. Det kan jeg kun støtte at de går efter.
Hvad angår de andre småting, så er det jo den slags man risikerer når man tager en chance med at bryde loven.
Men med 283 forhold skrevet, så er det da ikke sååå vildt...
Det store (og dyre) irritationsmoment er da SKAT...
Godt ord igen Wildert.
Men disse steder findes her i Midt Jylland.
Og jeg vil være ærlig at tilstå, jeg selv har været flittig bruger af diverse striber her i omegnen.
Når det så er sagt er jeg stort set ligeglad med de bøder der er givet ud til DHB. Jeg er bare mere bange for at bil events som DHB vil dø pga af sådanne aktioner.
Og følgerne af dette ville måske være at det ulovlige ræs, vil blive mere udbredt når det ikke som sådan bliver straffet.