Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 06 jan 2025, 03:50

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 106 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland / 6650 Brørup
ladathomas skrev:
held og lykke jørn
en rb 30 motor er sku en fed motor har selv prøvet en bil med denne motor og kan skrive under den køre som en drøm

så håber for dig du få fat i sådan en motor i en fart

Takker Thomas.

Der er 2 andre RB30 på vej hjem, kommer sikkert inden for 2 uger, men alt er jo blevet forsinket voldsomt, havde et lille håb om at kunne nå at lave lidt sjovt til DHB09 og overraske mange med min familie-container, men det bliver ikke i år, desværre.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Medlem
Brugeravatar

hej

så inde på bilgalleri at du havde hentet dine motor af ham der har snydt dig. godt i fandt ud af det og du fik dine motor så du kan få dit projekt færdig.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

fordtosserne skrev:
hej

så inde på bilgalleri at du havde hentet dine motor af ham der har snydt dig. godt i fandt ud af det og du fik dine motor så du kan få dit projekt færdig.

Ja, jeg hentede dem i går, og alt faldt på plads igen, det var dejligt.

Så kan projekt RB30 starte, men det vil tage lang tid, da det kræver store ombygninger, da der skal bygges 4WD ind i bunden af RB30 motoren.

Jeg har fundet 4WD diff, har alle dele til toppen, som også er portet, fundet stempler, manifold, indsugningsplenum, og meget mere.

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
men havde du ikke også fået motorer fra egon? for så er du da ved at ha rigeligt på lager. hvordan kan det være at tossen der fandt ud af at du skulle ha dem alligevel? du må da også ha fået noget mønt med derfra, da du jo havde betalt for meget... vi skal også ha de slibrige detaljer jørn!

venlig hilsen
Lasse

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Yugo Turbo skrev:
men havde du ikke også fået motorer fra egon? for så er du da ved at ha rigeligt på lager. hvordan kan det være at tossen der fandt ud af at du skulle ha dem alligevel? du må da også ha fået noget mønt med derfra, da du jo havde betalt for meget... vi skal også ha de slibrige detaljer jørn!

venlig hilsen
Lasse

Egon fik ligeledes RB30 motorer hjem fredag, dem skal jegnok hjælpe ham af med så godt jeg kan.

Jeg har betalt en pæn overpris, og jeg har ikke gjort mere ud af det, jeg har fået mine motorer, og det har jeg det fint med, politianmeldelsen er trukket tilbage. Jeg kan nu komme videre, men kan sikkert ikke nå at deltage ved årets DHB, men så har vi jo et lille projekt til 2010.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
Supra_Jorn skrev:
Egon fik ligeledes RB30 motorer hjem fredag, dem skal jegnok hjælpe ham af med så godt jeg kan.

Jeg har betalt en pæn overpris, og jeg har ikke gjort mere ud af det, jeg har fået mine motorer, og det har jeg det fint med, politianmeldelsen er trukket tilbage. Jeg kan nu komme videre, men kan sikkert ikke nå at deltage ved årets DHB, men så har vi jo et lille projekt til 2010.

Mon ikke der kommer salg i de RB30 motorere når først DK finder ud af hvad man kan hive ud af dem?
Den er jo fortrukken i mange andre lande.

Med det beløbt du har betalt havde jeg heller ikke gjort andet end du har gjort, hvis jeg havde fået mine motor...

Men tillykke med dine 4 motor :-P

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 106 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Alle tider er UTC + 1 time