Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 dec 2024, 07:33

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Senior Medlem

Slavteren skrev:
det sidst nævnte uheld foregik så til det dm "min" klub arrangerede, og er meget opblæst i medierne.. sjovt nok var der fin forståelseog ingen fare på færde osv da klubben selv var ude og snakke med dem... dagen efter havde pressen haft fat i dem og pisket en stemning op, og pludselig havde manden både sovet i sengen (hvilket han IKKE gjorde), raaly var livsfarligt osv!!!

et par dage senere indvilliger formanden for klubben så til interview om uheldet, et interview han egentlig syntes gik meget godt, og han følte at han havde forklaret hvordan og hvorledes, men men men..

pga en fordrejning af en udtale og kreativ journalestik blev det pludselig til: UHELD KUNNE HA VÆRET UNDGÅET...

hvor stopper spiralen? formanden trak så heldigvis der inden det gik helt af sporet..

http://www.youtube.com/watch?v=8E164vdn__Y

Undskyld men det er altså lidt humor :lol: , selvom at det selvfølgelig er pisse farligt det der sker.

Han siger da selv ham ejeren af huset at det er et hændeligt uheld, og det ikke ville skræmme ham en anden gang,så han vil gerne give jer tilladelse til at køre forbi hans hus igen.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

at påstå at det IKKE er farligt når sådan noget her sker.... det er godt nok lidt af en påstand! men hva fanden, vi kan ikke alle leve i den samme virkelighed. MVH søren

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Vendsyssel
lqs skrev:
men hva fanden, vi kan ikke alle leve i den samme virkelighed. MVH søren

Nej åbenbart ikke... Jeg kan ihvertfald ikke få øje på nogen der påstår det ikke er farligt :roll:

http://www.youtube.com/watch?v=Ncq9stPGb2E

Titel:
Mester Medlem

det er nok min fejl! i min verden betyder ingen fare på færde osv, at man ikke mener det der er sket på nogen måde har været farligt.
MVH søren

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Vendsyssel
Ja man kan jo forstå tingene som man vil... Jeg forstår det sådan at der ikke var nogen fare på færde mht at situationen skal give problemer efterfølgende

http://www.youtube.com/watch?v=Ncq9stPGb2E

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
Excess skrev:
Slavteren skrev:
det sidst nævnte uheld foregik så til det dm "min" klub arrangerede, og er meget opblæst i medierne.. sjovt nok var der fin forståelseog ingen fare på færde osv da klubben selv var ude og snakke med dem... dagen efter havde pressen haft fat i dem og pisket en stemning op, og pludselig havde manden både sovet i sengen (hvilket han IKKE gjorde), raaly var livsfarligt osv!!!

et par dage senere indvilliger formanden for klubben så til interview om uheldet, et interview han egentlig syntes gik meget godt, og han følte at han havde forklaret hvordan og hvorledes, men men men..

pga en fordrejning af en udtale og kreativ journalestik blev det pludselig til: UHELD KUNNE HA VÆRET UNDGÅET...

hvor stopper spiralen? formanden trak så heldigvis der inden det gik helt af sporet..

http://www.youtube.com/watch?v=8E164vdn__Y

Undskyld men det er altså lidt humor :lol: , selvom at det selvfølgelig er pisse farligt det der sker.

Han siger da selv ham ejeren af huset at det er et hændeligt uheld, og det ikke ville skræmme ham en anden gang,så han vil gerne give jer tilladelse til at køre forbi hans hus igen.

det der er så også FØR lokalpressen har været inde over og blande sig og redigere.. hvis nogle gidder kan der måske findes noget på www.folketidende.dk og tv2øst.

www.slavteren.tk

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
lqs skrev:
at påstå at det IKKE er farligt når sådan noget her sker.... det er godt nok lidt af en påstand! men hva fanden, vi kan ikke alle leve i den samme virkelighed. MVH søren

kan huske et par flyvske mercedeser fra leman for et par år siden, og en enkelt dansk formel-bil på afveje, er den sport så også livsfarlig for sine omgivelser? ser ikke så mange dreg-videoer, men mon ikke der kan findes eksempler der også..

eller et fly i us der fejlfortolkede et hus som en landingsbane..

alt i livet er en kalkuleret risiko, og en gang imellem går tingene bare ikke som planlagt. det gælder både sor de organisationer man hader og elsker :wink:

eller elsker at hade?

www.slavteren.tk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time