klyfax skrev:
møffe skrev:
nu så jeg det her hjemme fra (ja skulle ha været der men da vi var i lemans i mandags og så den camp vi skulle ligge på besluttede vi at køre hjem igen.) men som sådan er det pug oplever vel de børnesygdomme som audi oplevede sidsteår. syntes det er lækkert så hurtigt at pug er kommet med i racet.
bare synd at kalde dem diesel biler når det som sådan ikke er diesel.. men sådan er der jo så meget.
Ja er også overrasket over så velkørene de var. 1 omgang bagude er ik meget efter 24timers ræs...
Diesel er vel diesel, lige som benzin er benzin 89 eller 108, benzin er det da... Om det så er lavet på naturgas, olie, eller får det er vel lige meget...
Meeen tror nu ik der er meget salg i diesel til 300 kr literen...
nu er jeg ikke en af dem der tror helt og holdent på at det er sååå nemt. men hvis det er så tanker jeg sq formel1 benz ved shell næste gang jeg skal have min gamle sierra over 400kmt. så nemt er det åbenbart.. eller er det?
syntes det er synd at kalde deres dieselbiler for dieselbiler. men mon ikke der er en grund til de får lov. hvorfor laver audi ikke en A8 med en 800ccm dieselmotor når nu deres Lemans racer yder sååå meget på DIESEL??
jerrild. vi er blevet luxusdyr efter en del år på EXPO.