klyfax skrev:
HenrikGM skrev:
Aha....så du vil ombygge bilen med henblik på at få den synet?
Uhm, det gør det noget lettere at hæve tårnene 1 gang i stedet for at skifte motor hvert år. Og det tager ik sindsygt lang tid at pille turboerne af i stedet for at skifte motor kunne jeg forstille mig...
Så det er ik satans bøvlet at få den synet... Og noget lettere end i DK, for der skal du skifte motor hver gang...
Det gør bare ikke den store forskel om bilen er ulovlig i sverige, eller om den er ulovlig i DK.....!
Og hvorfor overhovedet bygge bilen om hvis den alligevel ikke er lovlig EFTER den er synet(når du har hængt turboerne på igen!).
Altså: Din løsning gør ikke bilen anderledes en samtlige de øvrige skamtunede biler du ser: De kan ikke synes uden kreativ tænkning.
Du kan jo spørge dig selv hvad denne udtalelse er værd: "Jammen den er da synet....godtnok har jeg sadt turbo på den bagefter men den er da synet....."
Der er ikke rigtigt åbnet op for en gradbøjning af reglerne, så "næsten lovlig" er = ulovlig....
Hvad angår let....nogle biler i DK bliver synet uden nogensinde at have set en synshal så mon ikke det er endnu lettere end at pille et twinturbosæt af en hiace V8?
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!