Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 19 jan 2025, 10:25

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5
Forfatter besked
 Titel:
Moderator

John Sahl skrev:
Det er sgu lidt trist at læse alle de rent negative skriblerier her over.

Uanset at Benjamin/DHB, for mange mennesker, er indbegrebet af "the dark side" så får de rent faktisk stablet noget race på banen. Og i år har de endda de mest komplette regler de nogensinde har haft, men alligevel laver folk ikke andet end at brokke sig og finder huller som der _kan_ udnyttes.

.

Tror du læser indlæggende helt forkert. DHB har for første gang leveret et reglement i god tid; de har vist de er villige til at justere det når de får lidt kritik, og trods en del formuleringer i reglementet der nærmest opfordrer til kreativ tænkning, så er det er kæmpe skridt i den rigtige retning.

At folk bruger kræfterne på at påpege de smuttere der er, så de kan rettes opfatter jeg ikke som brok, men mere en interesse i at få niveauet løftet.

Det er selvf. op til folk selv hvordan man vælger at opfatte en sådan tråd, men jeg ser det ikke negativt.

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Admin
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Borup
Jeg er stor fan af konstruktiv kritik, men sådan opfattede jeg bare ikke alt i denne tråd, men som sagt er det ikke altid at det skrevne ord opfattes ens af alle ;-)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
citat (men som sagt er det ikke altid at det skrevne ord opfattes ens af alle ).... Jeg har snakket med Søren flere gange i virkeligheden..!!! og der er det heller ikke alle der fatter hvad han siger... :gnaek:

Titel:
Mester Medlem

ikke fatte=må føle!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sydsjælland
Det her svar kunne sådan set også gå ind under DHB tilmelding i Træf & Informationer, men går ud fra at de samme personer læser her.

Jeg har lige ringet og snakket med Peter Søndergård angående showklassen da der jo tilsyneladende var noget uklarhed på dette punkt og jeg selv var interesseret i at kunne deltage her. Showklassen vil ikke indgå i kåringen af danmarks huritgste bil. Det vil sige du kan ikke få titlen ved at køre i denne klasse som de fleste nok havde regnet med. Men der vil derimod være en præmie for bedste show som man kan gå efter. Det vil sige at det kun er i tilmeldingen at Amerikaner og show er slået sammen, man kommer ikke til at kæmpe med amerikanerne om DHB titlen.

Håber at det besvarede nogle spørgsmål, jeg blev da lidt klogere.

Titel:
Mester Medlem

lqs skrev:
en eller anden burde nok spørge BENJAMIN, sikker på de læser med her dog... MVH søren
ps. kan raketten ikke midlertidig indregges i ALBANIEN/MALI eller noget?
se der var du snu. altså ved at spørge om hvad de mente med det de skrev. hvis de også er snu.... og det er de!.... retter de det de har skrevet, så der kommer til at stå det de mener!... MVH søren
ps der kommer jammer skrig i US kredse nu... tror jeg...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5

Alle tider er UTC + 1 time