Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 dec 2024, 01:13

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 04 okt 2007, 11:45 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 nov 2003, 13:00
Indlæg: 747
Geografisk sted: Jylland
FUUUCK det er fint på en CIH

gude motor sådan en !!!!

_________________
PT: Bil-løs...........har dog en gammel VW Golf GTI16V til rådighed

SLOW EYES WILL KILL YOU


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 okt 2007, 15:43 
Offline
Junior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2003, 20:27
Indlæg: 82
Hej otto

Lille ændring volvo amazon 443 hk 444 nm

Mvh Martin


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 okt 2007, 20:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 24 aug 2006, 20:25
Indlæg: 217
ja ok Martin

Har da lige fået byttet et par tal,og kunne ikke lige finde målingen,så derfor ??? NM


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 okt 2007, 19:44 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 948
Geografisk sted: Fyn
natmekanikeren skrev:
ja ok Martin

Har da lige fået byttet et par tal,og kunne ikke lige finde målingen,så derfor ??? NM


Hvorfor åbner i egentlig altid motorhjelmen når i Ruller ?
Vil i ikke rulle uden den er åben ?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 okt 2007, 19:46 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005, 09:08
Indlæg: 2525
Geografisk sted: Sweden
For at få kold luft ned til motoren's indsugning...

_________________
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 okt 2007, 05:08 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
intet problem at rulle med lukket motorhjelm. ved mere extreme motorer kan det af og til være en fordel (læs BUM....SKRALD...MASSER AF ILD) at hjelmen er åben.... på forhånd. af samme grund ville jeg foretrække at STOPPE blæseren før wot. MVH søren


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 okt 2007, 18:52 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 948
Geografisk sted: Fyn
lqs skrev:
intet problem at rulle med lukket motorhjelm. ved mere extreme motorer kan det af og til være en fordel (læs BUM....SKRALD...MASSER AF ILD) at hjelmen er åben.... på forhånd. af samme grund ville jeg foretrække at STOPPE blæseren før wot. MVH søren

Ok, regnede også det havde noget med brandfare at gøre. men nogle gange er man jo ikke altid vild med at vise hvad man har brykket sammen før men ved om det virker :tooth:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 okt 2007, 18:55 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
lqs skrev:
intet problem at rulle med lukket motorhjelm. ved mere extreme motorer kan det af og til være en fordel (læs BUM....SKRALD...MASSER AF ILD) at hjelmen er åben.... på forhånd. af samme grund ville jeg foretrække at STOPPE blæseren før wot. MVH søren


Måske ikke, men på nogen biler er der MEGET forskel på om hjelm er åben eller lukket.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team