tak for tilbudet. jeg har haft fagforeningen med inde over fra dag 1. til at starte med ville arbejdsgiveren ikke indberette sagen, eller hver gang man snakkede med ham havde han da lige sendt de sidste papirer afsted. da fristen for at anmelde det almindeligt (forældelsesfristen er 5 år, men der skal være en grund til at det er blevet anmeldt så sent) valgte min fagforening at melde det i stedet.
det med tabt arbejdsfortjeneste ved jeg ikke 100% hvor det kommer fra, ved som sagt ikke mere end fagforeningen har fortalt mig, og fukus har mere være på den anden del af sagen det sidste stykke tid. men forklaringen er som følger: at jeg ikke havde noget reelt arbejde og derfor ikke kan få tabt arbejdsfortjeneste...
skaden er ikke sket som følge af at arbejdsgiver ikke overholdt lovgivningen, dvs i hvert fald ikke noget der har med min skade at gøre, ellers var der masser at komme efter. det er simpelthen sort uheld.
Det skete da jeg skulle stå ud af lastbilen, og jeg kan kun huske det i korte glimt: på en eller anden måde falder jeg ned fra skærmkanten i stedet for at stige normalt ud, og jeg lander på mit højre ben på en måde så mit knæ bliver vredet fra hinanden og skinnebensdelen forsøger at komme ud gennem siden af knæet.. jeg kunne overhovedet ikke stå på det, og jeg måtte hentes af falck og køres til nærmeste skadestue (køge). allerede der begynder det så at gå skævt, for lægen (en ellers meget sød lægepraktikant) der undersøger mig tilbyder allerede der at skaffe mig en tid til en scanning så hurtigt som muligt, men det eneste jeg tænker på i situationen er bare at komme hjem. får så besked på at jeg skal få min egen læge til at sende mig viddere lokalt, for hun kan kun bestille tid i køge. det tager så min højt agtede læge 1/2 år at finde ud af at det ikke kun er hykleri fra min side der er skyld i megetstærke smerter i knæet og sender mig viddere... og så har det hele ellers kørt i den rille resten af tiden..
er sq bare så træt træt træt af at slås.. men hvis de vil ha slåskamp, så skal de fandme få det de ludere... jeg har efterhånden fået erfaringen i det.