Knap så nusset arrangement..
Fuck hvor var områderne sidste år da bare de ringeste jeg har set for et arrangement som omsætter for 10 mill..!?
Jeg har set private børnefødselsdage med mere styr på tingene..
Vagterne..!!
Jeg ankom søndag, og blev antastet af en vagt som mente han havde klippet mit armbånd aftenen forinden.
Jeg måtte vise ham min brobillet før han troede på mig, og dette medførte blot til et.. "Vi holder øje med jer", og så oksede idioten videre gennem menneskemængden vildt råbende.. "Jeg troede lige jeg skulle ordne en til"..
Evt, finde ordentlige campingområder og derved gøre brug af pladsen omkring banen. Sidste år virkede det som om de campende skulle ligge længst væk fra banen som overhovedet muligt. Det var en dagsmarch mellem camping område og selve området hvori al actionen skete..
Evt kunne ordentlige toiletforhold også være et kærkomment tiltag..
og nu træder jeg nok en bondetamp over tæerne, men tricket med at komme toiletruller i kummen er svært passé..!!
Få ordentlige områder til de udstillede biler, herude både DFB, boder, stande, spisesteder osv osv.. Det virkede MEGET som om det var et stort loppemarked.. Har aldrig før i levende live set et så stort arrangement ligne noget fra en dårlig B film fra midt 80'erne.. Hvordan kan man forvente at udstillere har lyst til at udstille deres højglanspolerede Hi-tech dele som skal sættes på "Stephans toptunede VR6" PÅ EN PLØJEMARK..!?
Ordentlig skiltning, Jeg er sikker på at selv spejdernes landslejr havde flottere skiltning end DHB, Paptallerkner, brænderspor samt et spor af tysk indkøbte dåsebajere er ikke anset som ordentlig skiltning..
Altså, det er ikke skidesvært at få nogle meget enkle skilte lavet.. Som iøvrigt kan genbruges.. Fordi laver man et godt arrangement kommer folk igen.. skilter man med Genbrug service.. Så tvivler jeg sQ..
MHT køretider og diverse reglementer..
Rent personligt syntes jeg snart at det kun er fabrikstunede vogne der må være med.. Emissionskrav, lydkrav, MOT og TÜV godkendelser mig et hvis sted..
Jeg har en A3 med noget S3 lir indover og jeg ville dumpe instanly ved DASU's reglement.. Men til syn er den "go fin"..!?
Danmarks hurtigste bil er vel for fanden til for at finde DK hurtigste gadebil.. Ikke fabriksvogn..!?
Med de reglementer der opstilles er det sQ ligefør man kunne køre DTM med de biler der kan stille op til det.. Igen troede jeg det var om gadebiler og ikke om hvor surt DASU's regelsæt kan gøre livet for den menige tunings entusiast..!?
Well.. Er sQ glad for at der ikke er længere til Tyskland og Sverige og deres bil arrangementer..
My 2 cents..!!