Powerforum http://powerforum.dk/ |
|
solgt http://powerforum.dk/viewtopic.php?f=2&t=25957 |
Side 1 af 1 |
Forfatter: | thc [ 13 jan 2013, 22:40 ] | ||||
Titel: | solgt | ||||
har sådan en helt ny og ubrugt link til mere info http://www.hellierperformance.com/Euro1.pdf pris ide 3500
|
Forfatter: | Mads B (dk) [ 14 jan 2013, 06:26 ] |
Titel: | |
er der kabel og software med ? |
Forfatter: | thc [ 14 jan 2013, 06:38 ] |
Titel: | efi |
nej der ingen software eller kabel med. |
Forfatter: | John Sahl [ 14 jan 2013, 10:36 ] |
Titel: | |
Mads B (dk) skrev: er der kabel og software med ?
Det er heller ikke nok, du skal også bruge en dongle for at få adgang til justering af boksen. Det er grunden til at jeg skiftede min EFI Euro 1 ud med en Omex 600. Ovenstående er ikke skrevet for at ødelægge sælgers annonce, men det kan være ret relevant for en potentiel køber. |
Forfatter: | thc [ 14 jan 2013, 10:39 ] |
Titel: | efi |
det er osse hel iorden den er købt til en honda racer engang men der kom en hondata på istedet |
Forfatter: | thc [ 22 jan 2013, 20:56 ] |
Titel: | |
ser ud til at man kan hente softwaren på olebuhl racing |
Forfatter: | johan o r [ 20 feb 2013, 11:44 ] |
Titel: | |
Lige lidt Info om ECUén (Du sletter det bare hvis du ikke vil have de på annoncen) Produkt info: http://www.s2mi.hu/pdf/euro1.pdf http://www.obr.uk.com/ECUs/Euro1-prs3.pdf Pinout: http://www.obr.uk.com/support_pages/Pinout%20Euro-1.pdf Sammenligning med andre EFI Technology ECUér: http://www.obr.uk.com/ECUs/Euro1+4+6+12_specs.pdf Software (EFI Technology ECT modular) er gratis og kan hentes her: http://obr.uk.com/support.html Datalogging er med 2D-Win a race og kan hentes gratis samme Der er ikke indbygget DL men, hvis ECUén er Online kan den opsamle data. Du skal regne med at et interface kabel (USB-CAN BUS) koster det samme som, der skal betales for motorstyrringen. Jeg har et par stykker liggende hvis du kommer til at mangle et. Og husk at hvis du skal have 100% udbytte af den indbyggede WB-Lambda controler, så skal sonden være en OBR/EFI model da den indeholder en speciel kalibrerings modstand som ECUén skal se for den bliver præcis på 3. decimal. Mvh Johan |
Forfatter: | John Sahl [ 20 feb 2013, 12:25 ] |
Titel: | |
johan o r skrev: Og husk at hvis du skal have 100% udbytte af den indbyggede WB-Lambda controler, så skal sonden være en OBR/EFI model da den indeholder en speciel kalibrerings modstand som ECUén skal se for den bliver præcis på 3. decimal.
Måske det er denne detalje som gjorde, at min aldrig kom til at køre helt som den skulle, før vi skiftede til Omex 600 som ikke er lige så kræsen på det punkt? |
Forfatter: | ae86 [ 20 feb 2013, 22:41 ] |
Titel: | |
En alm WB Bosch LSU4 indeholder da en kalibrerings modstand (lille laser kalibreret kulmodstand oppe ved stikket) så kan ikke se hvad der skulle være specielt ved det |
Forfatter: | johan o r [ 21 feb 2013, 08:31 ] |
Titel: | |
ae86 skrev: En alm WB Bosch LSU4 indeholder da en kalibrerings modstand (lille laser kalibreret kulmodstand oppe ved stikket) så kan ikke se hvad der skulle være specielt ved det
Det er rigtig at det ikke er en ny opfindelse, men der er forskellige fabrikater og typer af lambdasonder.. Bosch / Denso LSU 4.0 LSU 4.2 LSU 4.9 LSM 11 etc.. Så har man en EFI ecu og vil have den skal være 100% præcis i O2, så skal man købe den sensor som WB controlleren inde i ECUén er bygget til. |
Side 1 af 1 | Alle tider er UTC + 1 time |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |