Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 25 feb 2025, 22:53

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Solgt
Indlæg: 19 okt 2012, 23:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 09 jan 2005, 23:01
Indlæg: 105
solgt


Senest rettet af mertz 01 nov 2012, 07:45, rettet i alt 2 gange.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 okt 2012, 00:09 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
giv motoren 100hk lattergas, så skal stallspeed og ladetryk nok komme op.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 okt 2012, 11:31 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 09 jan 2005, 23:01
Indlæg: 105
Ja det har jeg prøvet. Brændt stempel. Er blevet lidt bange for det lort


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 okt 2012, 12:38 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Kunsten er vel at bruge gassen sammen med rigeligt ekstra brændstof, ellers går den vel magert når gassen er på.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 okt 2012, 12:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 09 jan 2005, 23:01
Indlæg: 105
Ja og sænke tændningen. Kørte med 120 hk kit men uden at sænke tændning.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 okt 2012, 12:51 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
mertz skrev:
Titan 3800 staal converter.
Ikke kørt meget.
sælges pga stall speed for lav.

pris 6500


Kører du den på en std supra automat bag volvomotoren?

Hvis ja, hvordan skaber bilen sig så(jeg antager du har prøvet det på asfalt?)

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 okt 2012, 13:31 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 09 jan 2005, 23:01
Indlæg: 105
Det køre sjovt/fedt


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 okt 2012, 18:55 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
er det en aw341 i std udførsel, eller har du ændret den indvendigt?

Har du prøvet at køre med std converteren fra supraen?

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 okt 2012, 20:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 09 jan 2005, 23:01
Indlæg: 105
30-40le. ja der er ændret ventilhus.
Nej har ikke kørt std Converter


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team