Har en Volvo 960 1991 med original B204-16V turbo med 190Hk som standard.
Bilen er fra frankrig og har kørt 290.000.
Motoren er tip top istand og sidder i bilen.
Hvis der købes et chipset kan den give 270 HK uden at der gøres andet.
Som standard har denne motor stålkrumtap+stål plejlstænger+smedede stempler.
Motor kan prøves i bilen.
Motoren vil være til salg til seriøse henvendelser.
Per
Volvo B204 16V turbo
Redaktør: Moderatorer
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Hej Per.
Jeg er ikke umiddelbart køber til din motor, men vildt nysgerrig.
Gider du se hvilket nummer topstykke der sidder på den?
Det står på udstødningssiden, ca v. 2-3 cylinder. Starter med 1000xxx.
Jeg er ikke umiddelbart køber til din motor, men vildt nysgerrig.
Gider du se hvilket nummer topstykke der sidder på den?
Det står på udstødningssiden, ca v. 2-3 cylinder. Starter med 1000xxx.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
perboddum
- Indlæg: 11
- Tilmeldt: 08 sep 2004, 22:22
Flere billeder på gul og gratis
http://www.guloggratis.dk/biler/reservedele/motor/annonce/7677850
http://www.guloggratis.dk/biler/reservedele/motor/annonce/7677850
Per
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
perboddum skrev:Topstykke nr = 1001094
Motor nr = B204FT 120944000956
Hvad kan du se ud af nummeret på topstykket ?
Ja, det er et godt spørgsmål hvad man kan se.
Det mest gængse topstykke er den fra sugemotoren, og jeg ved at der findes et mere med mindre sæder, men uden at kende nummeret. Så det er kun for at komme så langt at jeg kan kæde 1094 samme med B204FT. Ret meget mere kan jeg ikke konkludere. Den motor er ikke lige det man falder over hver dag.
Du kunne evt udbyde motoren komplet med massemåler, boks, net, m.v. så er der mulighed for at transplantere den ned i stort set hvilken som helst volvo. Det øger måske antallet af købere, da feks en 240 jo kan synes med denne motor.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!