Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 07 jun 2025, 14:55

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Er der nogen der ligger inde med en eller måske flere alu fælge til BMW 320. Det drejer sig om nogle 12 arms 7 X 15 alu fælg - X 4*100 med ET 13 og det er RH der lavede dem. Jeg tror nok de kaldes hartge fælge. MIM har også lavet nogle der ligner med samme mål. Jeg har et billede af dem, men som bil freak og ikke computer nørd, er det altså ikke lykkedes mig at sætte det ind her.:-( :-( . Men jeg kan sku da finde ud af at sende en mail hvis der er nogen der kan genkende dem på beskrivelsen og har en eller to fælge de ville af med. Hvordan de ser ud er næsten ligemeget bare de er runde:-))

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Senior Medlem

Jeg eknder en som har et sæt 18" hvis det var noget :-)

Det går sku ikke de skal nemlig på en polo II. Så det skal være 7 x 15 ET 13 og jeg ville helst at det var den fra RH for dem har jeg 3 stk. af

Kom nu.....?! Der må sku da være nogen der har sådan en fælg liggende et eller andet sted:-| . 12 Arms hartge fælg 7 x 15 med ET 13 produceret at RH. Jeg skal gerne maile et billede, hvis der er nogen der mener de ligger med den.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time