Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 08 jun 2025, 00:27

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Bytte bil???
Junior Medlem

Hvis du evt er interesseret i en byttehandel, så har jeg danmarks mest velholdte / velplejede Nissan Sunny 1.6SR Twin Cam 16V til salg. Den er fra 1993 og har gået 164.500km. Den er renoveret for knap 20.000kr ved 158.600km med bl.a. nyt topstykke, kæder til knastakslerne samt kædestrammere. Der er skiftet olie på den for hver 5-8000 km og der er skiftet olie samt lavet teflonbehandling på gearkassen hvert forår. Den er undervognsbehandlet hvert andet år ”hele livet”. Min personlige rekord er 17.12 km/l og min fars rekord er 18.9km/l. Han havde den før mig. Min storebror har et ret stort firma i Sverige hvor de laver biler, så den er virkelig passet i hovede og r*v! Den har bunker af udstyr, som altsammen er standard på denne model.

El-ruder
El-spejle
Sportssæder med 2 trins varme
Fjernbetjent alarm / centrallåse / startspærre
Alufælge (stålfælge til vinterhjul, som dog skal ha nye dæk så vidt jeghusker)
Indfarvede spejle og kofangere samt topspoiler ved bagruden
Integrerede tågelygter og fjernprojektører
Skørter
Omdrejningstæller
Splitbagsæde
Lygteviskere / -vaskere
Bagrudevisker / vasker
ABS
Servostyring
Træk (har aldrig kørt med andet end en trailer)
Originale måtter

Der medfølger også:

Sony RDS radio med enkelt CD
JBL 6x9” højttalere i hattehylden (evt diskanter til montering i forruden hvis det har interesse)

Toyota her i Aalborg og han bød mig 45.000,- for bilen hvis jeg købte en anden, men han havde ikke noget jeg kunne bruge. (I hvert fald ikke noget jeg også havde råd til også) Kunne det ha interesse, så slå på tråden. Jeg træffes på enten 98385238 mellem 16:00 og 21:00 eller på 20332034 mellem 16:00 og 05:00 da jeg arbejder om natten. Jeg bor 20 km syd for Aalborg hvis du skulle få lyst til at komme og se / prøve bilen.

Kan tilføje at den er født med multipoint Injection, så det er deror den er så billig at køre i. Den har standard 102 hk, men min skulle efter sigende ha 116 hk med det K&N powerfilter der er i den nu. Har ikke fået den målt. Det er udelukkende monteret fordi den så skulle gå endnu længere på literen. 10-15% påståes det. Jeg ved ikke om det passer, for den går ikke så langt på literen her om vinteren. Jeg regner også med at montere det originale filter igen, da det her ”smarte” filter brummer alt for meget efter min mening.

Jeg er interesseret i enten at sælge eller bytte med 4/5 dørs bil, da barn nummer to nu er på vej. Jeg har INGEN penge at gi i bytte, så det skal være en bil til samme pris som min egen.

Vedhæftede filer:
SR1.jpg
SR1.jpg [ 114.59 KiB | Vist 632 gange ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time