242TI skrev:
hej igen
ups.. jeg mente en tusse til at dække synet, det koster jo max 450,-
så de 88kKr bliver lige rettet til 78kKr
, sorry, men det var en smutter..
er du stadig med
-hvis ja, skal jeg lige bruge nogle flerer oplysninger:
1. hvad betydder "næsten" org.
2. hvad betydder "meget pæn"
3. er det org. instrument, og i så fald er det stadig plomberet.
4. hvor meget er "koni", og hvilken type.
5. hvor mange ejer har "tæsket" den.(det står i de tyske papir)
6. er der fuld service bog, eller er den "blevet" væk.
7. er motor og gear + dif tæt.
8. er turboén "ledløs"
9. hvornår er den sidst "rullet"(målt), og af hvem.
10. er der :x ja..- hvor meget rust er der i den, og har der været bur i.
det var de 10 første, der skal nok komme 10 merer
...
mvh. skou.
1 - Næsten betyder koniundervogn, momo rat og gearknob og et uoriginalt håndbremsegreb.
2- Meget pæn betyder absolut intet rust af nogen art. Pæn lak, men med små lakskader rundt omkring. Dog ingen buler eller noget.
3 - Det ved jeg ikke, bilen kommer som sagt fra Tyskland og jeg fra Danmark.
4 - Gul koni, mere ved jeg ikke.
5 - 3 ejere har TÆSKET den. Heriblandt en dame fra 58' Hun har sikkert rigtig høvlet den....
6 - Den er ikke "blevet væk" men er ikke fuldt udfyldt. Tror det er en sjældenhed....
7 - Ja, på nær bundkarspakningen.
8 - Nej, den virker fint. Lyder godt og laver hurtigt tryk.
9 - Aner det ikke, bilen er fra Tyskland, jeg er fra Danmark. Har ikke kørt i den andet end hjem.
10 - Rust, nej. Bur, nej selvfølgelig ikke.
Forventer du en fejlfri 13 år gammel Italiensk bil? Så er det ikke denne her du skal købe. Tror du kommer til at lede meget længe så, især efter en Q4 til den pris her. Den er fin, rustfri og velholdt, men ikke fejlfri. Inden syn skal der drejes skiver og tandstangen skiftes, der er nye vinterdæk på, men 17" fælgene skal have nye dæk. Derfor er den billig.