Der er en amerikaner der pusher dem meget til rally derovre, fordi de til amatører er en ret god og "udvidelig" platform.
Supra diff'et med spær kan monteres rimeligt nemt på dem, en T5-gearkasse kan monteres ret nemt også, og så er ballet åbnet for relativt billige (og stærke) gearsets i mange varianter.
Karossen er relativt identisk med Sierra'en - den har en ekstra stolpe i bagruden. Det ligner pis.
Men for en der ikke er tabt bag et stykke karosseriplade, så er det ret nemt at skære stolpen ud og svejse hullet til, og så passer alm. Sierra ruder i.
Frontklapsdesignet er også lidt anderledes (og grimmere), men igen passer Sierra-klappen lige på.
For amerikanerne er det lidt et problem at der ikke blev solgt mange af dem, så karosseridele er lidt til den bøvlede side for dem at skaffe. Det er ikke just et problem for os.
Det attraktive i den er netop at den er født med turbo på en billig og dead simple maskine med lidt kubikker bag => rimeligt nemme hk'er et pænt stykke op. Hvis man er indstillet på et købe motor- og gearkassedele i USA, så fås ALT - og det er lækkert - af den vej, netop fordi den kværn også fandtes i Mustang som solgte en hel del bedre. En del af circle track tosserne derovre er ret vilde med den motor.
I EU er det på mange måder en bedre platform end den er for amerikanerne hvis man tænker drift eller rally hvor der kan ryge lidt karosseridele - vi kan nemlig uden problemer skaffe de stumper
.
Hvad angår Volvo-toppen så skulle det være ganske vidst. På rallyanarchy.com er der i hvert fald én der har bygget sådan en bandit.