Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 dec 2024, 23:47

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Opel Kadett GSI 16V Champion, '91, 174000 km, 150HK, Sortmetal, Kompl. Recaro læderstue, Soltag, Sænket, Øjenskygge, Boardcomputer, Alufælge, Remus udst, Centrallås, Servo, ABS. Importeret fra tyskland. 18900,-

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Forresten er mit tlf. nr: 40454150

Den er stadig til salg!;-)

Hvilken stand er bilen i?
Er den synet?
Hvad kommer afgiften til at koste?
Evt. billeder.

Jeg har en peppet Ascona 2.0i med/uden plader så hvis du er frisk på en byttehandel..... :-)
Skal først synes en gang til næste år.
Jeg har netop afmeldt den og sat den til side fordi det er lidt dyrt at have 2 biler indregistreret for tiden :-(

Jeg håber du får den solgt. Fik du udregnet en midlertidig afgift?

Sorry Det var sgu da her og ikke som nyt emne:-)

Afgiften er 33450 kr til at starte med og så må man jo se om man får noget tilbage. Jeg har ikke kigget den hundrede procent igennem men jeg regner stærkt med at den ryger lige gennem syn. Selfølgelig skal der lige monteres sideblinklys men det kan vist højest tage et par timer. Med hensyn til stand kan jeg sige at det eneste rust der er er i venstre bagskærm men det er dog så lidt så det efter min mening ikke kan betale sig at rode i det. Under bunden er den virkelig fin. Man kan SAGTENS se at det er en tysker der har kørt uden alt det forbandede salt. Lakken har et par stenslag men er ellers også fin. Ikke mat eller noget. Den har sådan en lille "custom" lakering i den ene gælle. (Hedder sådan en lille tegning ikke det?). Jeg ville hjertens gerne sætte billeder på nettet men jeg har intet digi-kamera og får vist heller ikke fat i et foreløbig :-/ Bilen står omkring haderslev så hvis der er nogen der bare gerne vil se den lidt an kan de bare give mig et ring på 40454150

Morten

Er solgt :-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time