Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 dec 2024, 21:01

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
Er blevet husejer og da jeg skal igang med en "mindre" renovering bliver der ikke tid til at lege de næste par år, så derfor har jeg besluttet at sætte båd og atv til salg.

Båden er en gummibåd af Rib typen dvs bunden er i glasfiber og toppen pustes op. 40hk Yamaha motor, Den ligger på en indregistreret trailer som følger med i handlen.
Er du nysgerrig ? så kig nærmere på www.guloggratis.dk/sport/baade/gummibaa ... 0hk-yamaha

Er du mere til "landsport" er her muligheder for at erhverve en rigtig fin atv/quad racer.
Maskinen er en Yamaha yfz 450 SE fra 2004 Som navnet hentyder så fint drejer det sig om en 450ccm maskine, en hurtig en af slagsen som man skal stå tidligt op for at følge med.
Perfekt til markræs, eller hvis man savner spænding i livet Bane kørsel. (Der skal lige bringes en advarsel her, Banekørsel er et narkotikum af den slemme slags)
Maskinen er opgraderet på alle leder og kanter med mærkevare stumper af den bedste slags.
Kribler det så meget i maven at du bare er nød til at vide mere ? så klik ind på : www.guloggratis.dk/transport/crossere-g ... r-atv-quad

Båden skal koste 16000kr og Atv'en 23500kr

Jeg bytter gerne med værkstedsudstyr, ac/dc tigsvejser, 1 søjlet lift, lagerreoler osv..

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time