Nå - grundet manglende interesse/nye interesser vil jeg prøve at sælge min HDi'er
Årg. 1999 - 2000model
Km. 335.000 - eller deromkring
Bilen står pt. uden plader og skal en tur igennem syn, inden de kan komme på.
Bilen har været en hel del igennem, og sælges derfor som projekt. Ved godt nogle vil mene prisen er for høj - men, der følger mange gode stumper med, du sparer en masse byggetimer - og derudover er jeg naturligvis åben overfor bud.
Motor - ca. 120k km (desværre uden papirer), Helix keramisk kobling m. affjedret center, LUX trykplade forstærket, lettet svinghjul, BMW 120D turbo, 2000bars rail-sensor, 3.14bars mapsensor, Halv Scania Intercooler - hiflow/extruderet type, alu-ribrem hjul, 2½" trykrør, 2½" udstødning m. 1 stor bagpotte - siger lige som den skal, ikke for meget, ikke for lidt. Diesel sports-kat medfølger.
Større dyser kan medfølge - ligeledes BMW 330D pumpe, der dog skal renoveres før brug.
Motoren går ikke helt rent, har et mindre ladetryks-problem - men bør kunne rettes med en gang mapning. Den *kan* godt køres i, men vil ikke anbefale for lange ture, før der lige er styr på det.
Undervogn - McJohns Gevindundervogn, 283x26mm bremser fra 307 - så gode som nye, std. bagbremser - så gode som nye, nyere bagbro, ca 120k km i finfin stand, intet er groet fast. Alle bøsninger m.v. i god stand, fælge i pæn stand, dæk masser af mønster.
Karosseri - Blåmetallic med blandede små-fejl som det nu hører sig til med det km-tal. Værst er for- og bag-kofanger - de er godt matte og kræver en mere end almindelig polering for at blive fine igen. Ellers er den såmænd rimelig - ingen rust i skærme m.v. Listen ved højre forlygte, der mangler på billederne er sat på igen.
Kabine - blå-nistret XS-kabine, bagsæderne har jeg dog desværre spildt lidt olie på, men de kan skilles af og vaskes. Fejl på højre el-rude, samt luftdyserne midt i instrumentbordet mangler (vistnok...).
Motorlager der medfølger - tidligere renoveret komplet nøgen motor (har stået en del stille), bygget op med mekaniske løftere og sportsknast - dén kan tage omdrejninger. Dertil kommer en mængde turboer, manifolde, følere, topstykker, blok, krumbasser og alt muligt andet...
- motorlager kan godt vælges fra mod mindre nedslag i prisen.
Pris: 20.000kr - eller bud
Billeder kommer lige om straks
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 205&type=3
- bemærk: Stack-ure vist i albummet følger IKKE med.