Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 dec 2024, 16:47

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Er der nogen der kan anbefale et sted der kan reparere bilsæder? Dvs. reparation af læder og puderne inden i når de er blevet trætte af at transportere en velnæret tysker rundt 100.000 kilometer :-)

Gerne "venligt for hjemme-mekanikeren" forstås, og det skal være øst for storebælt.

/Bindegal

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Hej...

Osse gerne en, som kan give et læderrat, nyt læder...

Mvh. JH.

Der er Auto Comfort Nordic i Hvidovre, men han er vist ikke helt billig. Men tilgengæld er det heller ikke liige noget man gør selv i garagen med saks, lim og sytråd. Adressen er: Arnold Nielsens Boulevard 20, 2650 hvidovre, tlf. 22802222
Det skal lige siges at jeg ved ikke om han er god, men der har været en artikel om ham i Vmax, hvis det er noget at bemærke.
M.v.H. Lasse Kristensen

Junior Medlem

øhhhhh jeg har da selv lavet mine læder sæder og de er da over fede så det med man ikke kan selv øhhhhh hvad hihihi du kan hvad du vil ik hihihi :-D :-))

Jaae, jeg sagde heller ikke at det var umuligt :-D . Men det kræver alligevel at man har lidt styr på det for at syningerne ikke sidder skævt eller ikke er særlige pæne, og læderet skal jo heller ikke sidde og slaske. Min himmel er lige blevet syet om, ligesom jeg skal til at beklæde nogle småting med kunstlæder, men derfra og til selv at sy sæderne om er alligevel et stykke, men nu brillierede jeg heller ikke just da jeg tog mit obligatoriske kørekort til symaskinen i folkeskolen:-))
M.v.H. Lasse Kristensen

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time