Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 21:50

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste
Forfatter besked
 Titel: www.130.dk
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
Hej

Jeg vil råde alle fartglade mennesker til at holde jer fra siden www.130.dk da den kan medføre racerianfald og psykiske sammenbrud...

NU skal vi til at køre stærkt.. siger de.. HA HA tager de bussen på arbejde om morgenen???

Når jeg letter fra Rønnede kl 6 om mogenen og følger trafikken ind ligger de op omring 140kmt.. dette vil fra i mogen af medføre en bøde på 1000.- kr..

for mig vil det sige at der er billigere at blive hjemme...

Tænker de med pikken eller hvad???

Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
Jeg mener.. helt ærlig.. Hvad må vi??? Jeg tror vores trafikminister bliv forbudt at have bil af sin far da han var ung, så han gør hævn nu.. Eller også får han "gaver" af Folkevogn for at gøre det umuligt at eje andet end en Lupo.. idiot

det er sikker at han IKKE pendler hver morgen.. eller også gør han.. men der jo heller ikke nogen trafik for ham og hans privat chaffør kl 11.. når han møder... spade

De ved udemærket godt at de unge har BRUG for at der sker noget.. og helst i deres biler de selv ligger og roder med. så i stedet for at hjælpe os feks. med et længe efterspurgt sted at holde striben.. giver de mig håndjern på.. det vil medføre at jeg nok overvejer at prøve at køre fra idioterne næste gang jyderne ligger bag mig med det blå syltetøjsglas i førehuset....

som i ser og læser har jeg nogle problemer med dette.. hvad gør vi/ jeg nu.. nogen der har 1 tønder land jeg kan købe og asfaltere.. så kaldes det jo privat grund.. hvem er med på ideen????

Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk

Titel:
Mester Medlem

der har ALDRIG været flere muligheder for at køre LOVLIGT STREETRACE. ALDRIG!!! hvad fanden er det du vil? kør efter reglerne eller vær parat til at betale prisen! MVH. søren PS. hvor mange gange har du været deltager i lovligt race?

Titel:
Mester Medlem

Vel talt LQS!

Jeg tvivler på at minilars nogen sinde har deltaget i et af de mange LOVLIGE streetraces. Men brokke - det kan de sku!

Prøv lige hør her bit bit bit...
-For det første syntes jeg det er urimeliget af dig at svine vores minister til på den måde. En mand som du absolut INTET ved om og som kun gør hvad "han"(det er ikke kun hans beslutning) mener tjener største delen af borgerne bedst.
-For det andet så har du tidligere kun måtte kører 110kmt. Hvis du med de fart grænser blev målt til at køre 140kmt kan du ikke bilde mig ind at bøden var under 1000kr!
-For det tredje. Det er netop på grund af bilister som dig at alt den politi kontrol er nødvendigt og altså både koster skatteyderne penge (den p.t. type kontroller på motorvejen tjener ikke sig selv ind) og gør at vi andre skal have limet hovedet til nålen for ikke at komme til at bryde den magiske grænse på et uheldigt tidspunkt.

Mit gæt er, ud fra dine udtalelser, at du kommer ind under den lov der hedder "kørekort på prøve". Altså de 3 første år man har kørekort. Måske skulle du bare gå op og afleverer det med det samme... ELLER i stedet sende et takke brev til vores minister fordi vi nu må kører 130kmt med god samvittighed!

v/h christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Østfyn/Nyborg
Jeg er enig med havneren og lqs. 130 er bedre end 110. Statistikerne viser osse at "kun" 5% af ulykkerne sker på motorvej.

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Lovløse Vestjylland... ;)
hehe, det var bare et spørgsmål om tid inden dette kom igang...

Jeg synes at det skulle være som før...

Nu vil politiet frem over være på Motorvejen og holde øje med os hele tiden...

Det medfører at de ikke bruger så meget energi på landeveje, og hovedveje mere...

Så fremover vil folk bare race afsted på hovedvejene rundt om i landet...
Det siger da sig selv, at os der gerne vil køre frisk, ikke vil være der hvor politiet er...

I skal være velkomne til at sable mig ned, fordi jeg indrømmer at jeg kører for hurtig... Men hvem gør ikke det?

Reglen hedder hos mig: Har man råd til at tune bilen, så har man også råd til at deltage i spillet... Kommer der en bøde, så betales den bare...

Over and out...

Alle folk er lovbrydere på den ene eller anden måde...

See ya

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Malmö
1.
Find lige et sted i nærheden af stor kbh hvor der holdes lovligt streetrace... Fremskridt er der dog, da de forsøger i Køge...
2.
Har før indrømmet at køre for stærkt herinde, med deraf følgende kritik.
Mit spørgsmål til kritikerne er: Køre i aldrig for stærkt?
3.
Gider indtil videre ikke biler mere og køber derfor en Honda Hornet(brugt :-)). Så kan man komme fra 0-100 på 2,8 sek.
Og det er sku ikke strafbart hvis det er på vej ud af motorvejen...
Pris: Under 100.000...
4.
Nu da værløseflyvestation alligevel bliver nedlagt, så kan de(politikerer, politi og andre myndigeheder), lige så godt få fingeren ud så vi kan få lovligt streetrace der(og jeg en undskyldning overfor konen til at skabe mere gæld med en bil).

Som før beskrevet omkring mit eget lovbrud, var det kun min egen r.. der kunne komme på komedie. Det er det vil også til et lovligt streetrace....

PS:
Hvad er ligheden mellem thailandsk luder og at køre 200km/t?

Hvis gummiet sprænger er du på den!!! :-)

"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."

- Mikhail Timofeevich Kalashnikov

Titel:
Mester Medlem

prøv at læse det du selv skriver (kritisk)! det skal være uden for min hoveddør! DE skal sørge for at arrangere det!! kan fortælle at jeg DAGLIG selv bryder div. regler i trafikken. ikke noget jeg er stolt af, men heller ikke noget der skal lyves om! og det har af og til nogle ubehagelige følger, økomomisk. disse følger er bestemt ikke værre her i DK. end de ville værre i vores nabolande.bla. derfor har jeg valgt at bo i DANMARK.reglerne er som reglerne er!mange steder i lad os sige AFRIKA er der mulighed for at køre som man lyster, måske det var sagen for dig? forstår du hvad jeg mener? vil man have GODERNE bliver man også nødt til at tage konsekvenserne når man bryder REGLERNE! MELD DIG IND I EN FORENING HVOR DU HAR MULIGHED FOR KØRE LOVLIGT RACE! MVH: SØREN medlem af PKJ og NDCD

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Er helt enig med Søren/lqs.
Fri hastighed hører IKKE hjemme på offentlig vej i Danmark, og egentlig heller ikke i Afrika!!!!
Så vidt jeg lige husker har Danmark en "pæn" placering på listen over drab/tilskadekomne pr kørt kilometer i Europa, hvorfor mon???

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Malmö
Hvis man kigger i de forskellige tråde heromkring, bliver der skrevet/diskuteret en del om at kunne tune/modificere sin bil, men, med papir på.
Og det er jo fint nok, da det er det, de fleste er herinde for.
Men jeg tror bare ikke at folk kun bruger de ekstra hk lovligt.
Jeg skal understrege at jeg går ind for lovlig streetrace, og ikke at man slår sig selv eller andre ihjel på offentlig vej...
Jeg prøver ovenfor ikke at give en undskyldning for at holde hanen i bund offentligt, men at få mere debat til at få skabt steder/arrangementer til lovlig streetrace...
Bare i området omkring København, så nærmeste sted ikke er Holeby...
Har jo selv skrevet tidligere hvorfor jeg ikke kommer på striben mere...
Syntes ikke det var sikkert nok!!!

att Søren: Jeg er faktisk enig med dig i mange tilfælde...

"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."

- Mikhail Timofeevich Kalashnikov

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time