Morten VJ skrev:
Jeg ved godt hvordan styringen af trykket virker, og problemet er ikke styringen, men det lavere grundtryk uden om APC styringen.
Jeg har idag justeret stangen til wastegaten, og vil prøve i morgen.
Mit spørgsmåe er vel engentlig actuatorens levetid, og mekaniske slid, da jeg ikke har nogen erfaring inden for dette emne.
MVH
Morten
Jeg vil citere mig selv
Hævede gruntrykket til det halve af rykket, som den kører med normalt, og der var ingen ændring, så fejlel må ligge i soloniden der styre trykket, da denne åbenbart hænger, ellers er det boksen der er gået på førtidspension.
Men da der ikke er målværdier er det et spørgsmål om at forsøge sig frem, dvs udskift indtil man finder fejlen, desværre en meget dyr måde.
Konklusionen af de svar der er blever skever er en slap fjeder, så det hedder nok ny actuator, selfølgelig 3 mndr. efter garentiens udløb
Det ser ud til at bilen modarbejder alle mine forsø på at smadre bunden af motoren, og gearkassen :x
,
Således jeg har en undskyldning til at opgradere.
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html