Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 21:36

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked

Jeg har en købt år03 i juni.
Billen er blevet leveret med en såkaldt shutsikring og ikke en 20amp sikring som da følger efter bilensbogen. Sikring er til cigarettænder. Så nu har vi fundet to biller som er monteret en Shutsikring, I sted få en 20 amp. sikring. Dette Shutsikring gør at bilens ledningsnet brand sammen.
Lige nu stå jeg i en lille problem hvor peugeot danmark siger at den sikring kommer ikke fra dem,
Men jeg selv har skiftet siger den. Så hvis da er nogen som kør 406xs4 2,0 hdi Vil det vær en store hjælp for os alle sammen og dem som kør sag mod Peugeot Danmark.
Mvh
Vini
26803682

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
miki skrev:
Dette Shutsikring gør at bilens ledningsnet brand sammen.

du har postet i et forkert forum....

men den her shunt jumper (ikke sikring) burde ikke kunne gøre at dit ledningsnet skulle brænde..... nu kan jeg ikke lige huske det præcist!!..... men der sider en sikring som vi mekker hos peugeot skifter til en shunt jumper (lidt større end en alm. sikring) og det eneste der er grund til denne ændring er at der er nogle udstyrs ting som ikke får strøm mens bilerne transporteres rundt (kommer til landet).... så det lyder mærkeligt at der skulle brænde noget af..... med mindre i har pillet ved noget helt galt og har samlet 2 forskellige ting i boksen på samme sikring...... fordi jumperen er lidt større end en alm. sikring...... men hvorfor skiftede i den virkede tingende ikke som de skulle?....

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

tinasmartin skrev:
miki skrev:
Dette Shutsikring gør at bilens ledningsnet brand sammen.

du har postet i et forkert forum....

men den her shunt jumper (ikke sikring) burde ikke kunne gøre at dit ledningsnet skulle brænde..... nu kan jeg ikke lige huske det præcist!!..... men der sider en sikring som vi mekker hos peugeot skifter til en shunt jumper (lidt større end en alm. sikring) og det eneste der er grund til denne ændring er at der er nogle udstyrs ting som ikke får strøm mens bilerne transporteres rundt (kommer til landet).... så det lyder mærkeligt at der skulle brænde noget af..... med mindre i har pillet ved noget helt galt og har samlet 2 forskellige ting i boksen på samme sikring...... fordi jumperen er lidt større end en alm. sikring...... men hvorfor skiftede i den virkede tingende ikke som de skulle?....

Dette sket da jeg var på vej på ferie og ingen harb røret i bilen jeg købte den som ny i 2003 jeg har haft en navigator tilslutet til cigar.tæn ikke andet, peugeo siget det er på grunder den sikring...menner den hedder nr.23 i bogen..
mvh miki

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time