Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 15 jun 2025, 18:58

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Hvordan slap Vmax fra DHB i år?
Afstemning sluttede 29 jul 2004, 19:19
Meget godt! 11%  11%  [ 4 ]
Godt! 20%  20%  [ 7 ]
Neutralt! 26%  26%  [ 9 ]
Dårligt! 14%  14%  [ 5 ]
Meget dårligt! 29%  29%  [ 10 ]
Afgivne stemmer : 35
Forfatter besked
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Var det da bare igen for dårligt arrangeret eller hvad?
Hvor blev de forskellige camp's af? Man havde ikke lige fået konsulteret brandmyndighederne med planerne, så det røg totalt i vasken, mega ringe!
Hvad var det lige der skete med stå-pladserne? "Jamen man kan da stå nede for enden og kigge" Gu ku man ej, der var plads til i alt 100 mand, der så intet kunne se alligevel! Det ville da være fedt lige at have fået det at vide, så kunne man have garderet sig og købt en siddeplads! Ok, så lukkede de op på højre side af banen ved de bagerste tribuner senere, og det var fedt nok, der var stadig masser af plads, både til at sidde og stå, altså endeligt noget fornuftigt!
En anden ting jeg havde glædet mig til var at se Qvarnis i hans vilde Porsche (mener det var en sådan han skulle have med) men det blev der heller ikke noget af, hmm, tak for det...
Som konklusion, FEDT race, men det organisatoriske haltede endnu engang... Man må bare håbe, at de igen til næste år lærer lidt af deres fejl og mangler...
Daniel.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Var Qvarnis's porsche der overhovedet ? Ved nemlig den skød en kæmpe røgsky ud af sig i sidste weekend til gatebil i norge.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nej det var den ikke ... :cry:

Titel:
Billede

Nok derfor den ikke var der :cry:

Titel:
Jeg var så en af dem der havde købt billet med sidde plads.... kanon godt i år.... men jeg sad lige oppe til højre og så da en masse mennesker blev jaget ned bag tribunen fordi de ikke måtte stå foran "os"....

Det endte som skrevet før dog med at publikum fik lov at stå foran de høje tribuner... fint nok...

Jeg synes så til gengæld ikke det var fint at "alle" bare kunne gå op og sætte sig ned... der var jo næsten ingen kontrol.. så man kunne godt føle sig lidt snydt over at have betalt mange penge for en sidde plads...

Desværre så vi ikke noget til den sindsyge porsche som de havde skrevet om ville komme...

Men alt i alt synes jeg de slap rigtig godt fra DHB 2004 !!!!

skou

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Hmm, fair nok han ikke kommer, men hvorfor fik vi ikke det at vide?
Skou, enig med dig omkring snyderiet, men hvorfor kunne de ikke bare tjekke ved indgangen til tribunerne, så kunne vi stå foran dem?
Syntes sgu det var mega irriterende at der ikke blev styr på det, når de ved mange køber stå-plads, så man kan gå rundt, burde de også kunne finde ud af at arrangere det ordentligt, f.eks. somde gjorde sidste gang det foregik i Vandel...!
Daniel.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jyllinge
Meget dårligt!!!!! Skulle stille op til DFB i år og da jeg kom til vandel fulgte jeg skiltene hvor der stod "deltagere til DHB/DFB" men da det kom til stykket var det kun DHB deltagerne der skulle ind der!!!! Så der røg lige en times ventetid i vasken :-(
Derudover var jeg blevet lovet af V-max at bilerne kom til at stå et aflåst sted med vagter så fulde folk ikke skulle få gode ideer, men det kendte de INTET til dernede :shock: Fik fat i Henrik Larson som styrer bulen men efter jeg forklarede ham situationen smækkede han røret på :x Heldigvis dukkede han op med et kamera om aftenen og ville kigge lidt på bilen og så fik han lige HELE turen!!!
Var så heldig at 2 af de andre DFB deltagere gerne ville ha min bil stående i deres lejr så den var lidt beskyttet. Dagen efter valgte den ene af dem at stille sin bobbel op i hans sponsers stand for natten (aflukket og vagter). Næste dag var den rippet :-(

Ud over det, var der INGEN muligheder for at vaske sin bil selvom vi gentagne gange var blevet lovet at de nok skulle sørge for vand. Den ene dag dukkede de dog op med 5 liter vand :lol: :lol:

Skod arrangement

Titel:
"Skod arrangement" <- Det beskriver det egentligt meget godt.....

Ideen med DHB er god, men de magter bare ikke at arrangere det.

Iøvrigt synes jeg også det er blevet for kommercielt. Alting koster jo det blege - og så måtte man ikke engang medbringe egne drikke/mad varer med på baneområdet. :(

Rystende dårligt.....men så kan jeg da kun glæde mig til RaceX - det duer :D

/Casper Heintzelmann
www.CitroenSport.dk <- Snart med billeder fra DHB/DFB

Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers
det var sku næsten lige så ringe som padborg park.
fuck V-MAX de tegninger mand total umulige at snakke med
på vej ind så sker det lige ved selve indgangen der hvor man køber biletter at en NAR i en mercedes 190 lige skulle lave en koger bag mig
og drøner op i min bil :evil: :evil: det vil sige min fars bil som jeg havde lånt fordi patrolen er ved at få nye bag skærme- nå tilbage til sagen.
jeg fare ud for at snakke med NAREN men det når jeg ikke før jeg bliver smidt ind i bilen igen af en vagt som råber og skriger af og siger AT jeg skal slappe af JEG brænder total af på vagten jeg må ingen gang stige ud og se skaden på bilen de andre vagter vinkere mercedsen væk jeg når kun at se hans front er total smadret men glemmer og få hans nr. plade FUCK :evil:
der efter får jeg lige en opsang af ham vagten som holder mig inde i min bil om hvorfor jeg skal lave ballade og lave lange køer ved indgangen jeg bliver nød til at køre ind på plandsen og gæt så hvad mercedesen er smuttet ud igen og jeg finder ham aldrig. min fars bil står nu med en smadret kofangen bagklap anhænger træk (bøjet) bagskærme flimmere
muligvis også taget altså en totalskade pga bilen er fra 92
så jeg er bare glad fucking homo vagter ..........

NISSAN PATROL 3.3 TD

Titel:
Nyt Medlem

Fatter virkelig ikke de ikke kan få det til at køre rundt på en ordentlig måde.. Jeg var der nu ikke selv men hvor svært er det at arrangere sådan en dag når man tænker på alle de sponsorer der er indblandet.. det kan vidst ikke være pga. mangel på penge :!: :!:

Jeg tror sku jeg arrangerer mit eget løb.. tror I ik man kan leje en lille flyveplads for en dag el 2 :lol: 8)

Egernet

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time