Hej, jeg er lige begyndt at interessere mig for biler, så jeg ved ikke ret meget, men jeg følger med på nogle foraer, og jeg kommer også til en del træf med min gamle spand
Men, nu er det sådan, at jeg interesere mig mest for vw (ialfald lige for tiden) og jeg har læst en del om vw's golf vr6 model. Hvem vil ikke gerne have sådan en??

MEN! nu var jeg så til et lille mini træf på en tankstation for et par dage siden, og der var en der faktisk havde en vr6'r! "niiiiice" tænkte jeg, men jeg vidste ikke det han fortalte mig imens jeg stod og savlede over hans bil, nemlig at den var 4 hjulstrukken!???? Kan det passe? efterfølgende fik jeg lov at sidde inde i kabinen, og jeg kunne intet se der skulle indikere at den havde 4hjulstræk, heller ikke så vidt jeg kunne se ude i motorrummet. jeg forholder mig rimeligt skeptisk overfor den oplysning fordi ham gutten var rimeligt selvglad, derfor. Jeg mener bare, hvis vw havde lavet en vr6 og den var 4x4, ville man så ikke kunne læse det ET eller andet sted??? Plz hjælp mig med at finde ud af om det passer, og hvis det gør, så hvordan man kan SE DET!!!
tusind tusind tak på forhånd!