Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 22 apr 2025, 18:20

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: turbo e30
Indlæg: 12 apr 2004, 20:48 
nu ligger landet sådan at bimmeren snart skal ud og køre mangler kun det sidste rør der skal gå i luftmængdemåleren så til mine spørgsmål

hvordan reagere LMM på at der pludselig kommer tryk i den
hvordan laver jeg den om hvis ikke den er glad for tryk
nogle der har evt et billed eller noget om hvordan det er lavet


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 12 apr 2004, 20:56 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Indlæg: 3805
Geografisk sted: nordsjælland
Luftmængde måleren er konstrueret til sug. Derfor placer den før turboen.

MVH

Morten

_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 apr 2004, 11:17 
Morten VJ skrev:
Luftmængde måleren er konstrueret til sug. Derfor placer den før turboen.

MVH

Morten


nu er det en bmw 320 i den er monteret på
dvs. at jeg bare montere lmm på indsugningsiden af turboen så skulle det virke


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 13 apr 2004, 12:25 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jul 2003, 18:19
Indlæg: 253
Geografisk sted: Horsens
Jep. Den skal side mellem luftfilter, og turbo, så der ikke kommer tryk i den. Kunne ikke forestille mig at den kan holde til tryk, og slet ikke gi det rigtige signal når den er undertryk.

_________________
Hyundai solgt. Køre nu fed Corolla 1,3. BADASS MASKINE


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 apr 2004, 15:00 
McCoy SPC skrev:
Jep. Den skal side mellem luftfilter, og turbo, så der ikke kommer tryk i den. Kunne ikke forestille mig at den kan holde til tryk, og slet ikke gi det rigtige signal når den er undertryk.


nogle der har en nem måde jeg kan sikre mig min bmw ikke kommer til at lade over det ønskede ladetryk

bov har jeg men den er ikke justerbar på nogle måder ville pt være ked af at skulle købe ny

kan man ikke få en ventil man kan stille til maks tryk, så den leder trykket ud hvis wastegate skulle gå amok

har set noget på golf 2 turbo diesel mon det kan bruges

nogle der har noget til at ligge der kan bruges


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team