Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 22 apr 2025, 23:24

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 28 mar 2004, 13:21 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 04 dec 2003, 19:43
Indlæg: 19
Jeg står og har lig fået solgt min ibiza nu og går kraftigt at overvejer at købe en Xsara 2,0 VTS fra 2000 og ville høre om der er nogen herinde der har nogen erfaring med disse biler.
Evt. med reserve dele, da den jo osse har medstyrende bagaksel, kan det jo ikke være helt billigt hvis det går istykker !!

Rasmus


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 mar 2004, 18:41 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 okt 2003, 11:05
Indlæg: 253
Geografisk sted: Malmö, Sverige
Bagakslen er passivt medstyrende. Det er ikke sådan at den drejer, når du drejer rattet. :wink:

_________________
...Daniel Slater :mrgreen:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 mar 2004, 08:22 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 04 dec 2003, 19:43
Indlæg: 19
Æhhhh, hva det det jeg spurgte om !?!?!!!!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 mar 2004, 18:15 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 okt 2003, 21:06
Indlæg: 1901
Geografisk sted: Horsens
At da bagakslen er passivt medstyrende, er div. dele IKKE specielt dyre...
Prøv da at søge hos t-hansen eller krogslund, og sammenlign så de interessante reservedele.
Når du så har undersøgt længe nok, så kan du jo købe en bil ud fra reservedelsprisindekset.

_________________
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 apr 2004, 00:33 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 529
Geografisk sted: Them
Peugeot/Citroën er ikke specielt dyre i dele, deres reservedels index ligger rimeligt flot, ifgl FDM..
Kig evt på www.hi-speed.dk, der ved de alt om disse biler..

_________________
[size=100:1p5cjrlm][b:1p5cjrlm]Peugeot Partner 2.0 HD[color=red:1p5cjrlm]i[/color:1p5cjrlm][/b:1p5cjrlm][/size:1p5cjrlm]


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 apr 2004, 05:33 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 04 dec 2003, 19:43
Indlæg: 19
Ja ja, men nu har altså købt den, og jeg tror ikke jeg kommer til at fortryde det.
Har aldrig før kørt i en så lækker bil som køre så godt som den her gør !!
Hvis der er nogen der er nysgerigge, så kig her

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11014


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 apr 2004, 18:38 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jul 2003, 18:19
Indlæg: 253
Geografisk sted: Horsens
Jeg er ved Citroen, og det er ikke en bil der går i stykker, men nu har vi heller ike så mange som vi servisere... Men dem vi har laver vi stort set ikke andet end service på.
Nu har jeg lige kigget dine billede a bilen... Vi da stærkt råde dig til at flytte dit luftfilter ned i frisk luft. Det vil lige give det sidste, hvis du går op i HK....... Nu kan jeg ikke helt huske det men mener at ha hørt: For hver grad luft temp. stiger over 26 grader mister du en HK.... Og luften lige bad ved køleren er jo ikke just kold......

_________________
Hyundai solgt. Køre nu fed Corolla 1,3. BADASS MASKINE


Top
 Profil  
 
 Titel: Ventilløfter
Indlæg: 04 apr 2004, 19:05 
Vi har haft en og har fået skifet ventilløfter 2 gange !! Den starter dårligt når det er koldt og citroen danmark aner ikk hvorfor flot ikk... Ud over at de skifter ventil løfter og olie i tide og utide... Hvorefter de siger at den kun gør det når det er koldt.... HMMM!!!


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 04 apr 2004, 20:16 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2003, 17:14
Indlæg: 603
Geografisk sted: 7160 Aale city
Det er kun de nye're 1,8 og 2,0 der har problemer med ventilløftere når de er kolde, den der liger i Ramuz er en tand ældre (så vidt jeg kan se på billedderne) og den er der aldrig problemmer med.


Ps. arbejder også for Citroën, bare i vejle

_________________
Hilsen Lars E

2cv 0,6Tii + Dnepr K750
http://www.snail.s4.bizhat.com/viewtopi ... orum=snail
www.Danskcitroenklub.dk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 apr 2004, 17:22 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jul 2003, 18:19
Indlæg: 253
Geografisk sted: Horsens
Citat:
Det er kun de nye're 1,8 og 2,0 der har problemer med ventilløftere når de er kolde, den der liger i Ramuz er en tand ældre (så vidt jeg kan se på billedderne) og den er der aldrig problemmer med.


Er det ikke en XU motor i dem allesammen, Lars???

_________________
Hyundai solgt. Køre nu fed Corolla 1,3. BADASS MASKINE


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team