Hej Jesper har selv konverteret en 264 til 4 cyl B230 ET.
Fra 740 tages:
motor 8komplet med alle rør/slanger/kølere/ledningsnet
gearkasse (den far v6 ernen passer ikke og turbo gearkassen er stærkere)
kadanaksel
Lednings net på såddan en er rent plug and play. (køb en haynes rep manual)
Fra undervogn tages fjedre støddæmpere krænfningsstabilisatore, turboen har en hårdere undervogn
Motoren er på det nærmeste uopslidelig i standart trim hvis den er passet.
Turbo kan være slidt op tag fat i akslen der skal være lidt slør radielt, men intet aksielt.
Fjern benzin tryks accumulator fra 760 Da den holder tryk forlænge og vil give startbesvær
Her er et link til div smådele du kan få brug for
http://www.spare-parts.dk/
Mvh
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html